שתף קטע נבחר

כדוריד: הפועל ראשל"צ בדרך לדאבל

מחזיקת הגביע כבר ב-0:2 קליל על מכבי ת"א אחרי 20:27 בחוץ. בוסקוביץ' בלט עם שישה שערים. מימון: "הבאנו דברים חדשים לסדרה". דבדה שוב לא שיחק בעקבות פציעה

עשר דקות בתוך משחק מספר 2 בגמר הפלייאוף הערב (שני) בין מכבי תל אביב להפועל ראשון לציון היה ברור לאן הרוח נושבת. הצהובים הצליחו לכבוש את שערם הראשון במשחק, אבל האדומים כבר היו עם חמישה.

 

עד לסיום המקומיים ניסו לרדוף, אבל ללא הצלחה - 20:27 (אותה תוצאה כמו במשחק הראשון). האקס, נובאק בוסקוביץ', שכבש רק שני שערים במשחק הראשון, סיים הפעם עם שישה. ביום שישי ראשל"צ יכולה לחגוג זכייה באליפות אצלה בבית.

 

אבישי סמולר (צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)
אבישי סמולר(צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)

 

הוסיפו להפועל ראשל"צ: דניאל שקלים ויותם טל 4 כ"א, עוז חממי ואבישי סמולר 3 כ"א, ערן צרפתי ושי נתן 2 כ"א, גררה, שון סלס ומידד קרוייטרו 1 כ"א. שוער ראשל"צ, פז'ה דייאנוביץ' שוב היה מצוין עם 13 עצירות ב-54 אחוזים.

 

כבשו למכבי ת"א: פרדראג דאצ'ביץ' 4, גיל פומרנץ, מילוש לואניציץ' ואנס באשיץ 3 כ"א. אמיר זייפרט, צח מלול ואיתי טורקניץ 2, יובל שמש 1. יהב שמיר סיפק 6 עצירות מ-17 זריקות. דן טפר 3 מ-17.

 

יותם טל (צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)
יותם טל(צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)

 

"יש אפשרות לזכות באליפות ובדאבל", אמר בסיום עידן מימון. "זה נראה קרוב ומוחשי אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר ומי כמונו יכולים לומר זאת אחרי הסדרה הקודמת מול מכבי ראשל"צ. יש לי הרבה כבוד ליריבה. הבאנו מולה דברים חדשים בסדרה. עבדנו קשה בהגנה. אנחנו נבוא ביום שישי לסיים את הסיפור מול הקהל הנפלא שלנו".

 

מאמן מכבי ת"א, ניקולה מקסימוביץ': "אכזבה גדולה. הגענו לגמר וזה נראה שגם לקצה היכולת שלנו. לצערי לפציעה של עומר דבדה יש משמעות ענקית עלינו, בשני צידי המגרש. אני מקווה שהוא ישחק בשישי כדי שנראה שאנחנו לא בטעות בגמר. להפועל יש עומק וניסיון בסגל הרבה יותר מאשר יש לנו. הם היו הרבה יותר טובים ואנחנו לא הראנו כלום בשני המשחקים. אני מקווה שבשישי נשחק טוב יותר, תהיה התוצאה אשר תהיה. סדרת הגמר עדיין לא הסתיימה מבחינתנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון
נובאק בוסקוביץ'
צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון
מומלצים