שתף קטע נבחר

אחרי אשרם: גם זליקמן תיעדר מהגראנד פרי בחולון

המתעמלת השנייה הכי בכירה בישראל לא תשתתף אף היא בתחרות שתיערך בארץ, ותיסע במקום לפסטיבל התעמלות במוסקבה. ראש עיריית חולון שלח מכתב לשרת הספורט מירי רגב בנושא

הסערה סביב אי השתתפות מתעמלות ישראליות בגראנד פרי חולון השנתי, שייערך בפעם ה-15 בעוד שבועיים, נמשכת גם היום (שלישי).

 

ל-ynet נודע כי לעיריית חולון והוועדה המארגנת נמסר שהמתעמלת מספר 2 של ישראל, ניקול זליקמן, קיבלה אישור מהאיגוד לטוס לפסטיבל התעמלות במוסקבה במקום להופיע מול הקהל הביתי.

 

ניקול זליקמן  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניקול זליקמן (צילום: אורן אהרוני)

 

כזכור, אתמול אגודתה של לינוי אשרם בראשון לציון הוציאה הודעה שהמתעמלת הבכירה לא תשתתף בתחרות על פי החלטת הצוות המקצועי שלה, מאחר שהיא צריכה לנוח לקראת אליפות אירופה שתיערך שבועיים מאוחר יותר וכי היא סובלת מפציעה ברגלה.

 

מי שלא מרוצה מהמצב הזה הוא ראש עיריית חולון מוטי ששון, שהוציא הבוקר מכתב בהול לשרת התרבות והספורט מירי רגב, בו הוא מבקש ממנה לטפל בבעיה ולשנות את החלטת המתעמלות.

 

כך במכתב: "נכון להיום הבטיחו את השתתפותן 25 מדינות מרחבי העולם (שיא), 190 מתאמנות, מאמנות ושופטות ביניהן כל אלופות עולם ואלופות אירופה בענף. תחרות הגראנד פרי הינה תחרות רשמית של ה-FIG (האיגוד העולמי להתעמלות) ומתקיים תחת חסותו ופיקוחו".

 

"הגראנד פרי נקבע להיערך שבועיים לפני אליפות אירופה וזאת תוך תיאום ואישור איגוד ההתעמלות בישראל, על מנת שישמש כחזרה גנרלית. תקנון הגראנד פרי קובע כי המתעמלות הטובות ביותר מכל מדינה תשתתפנה בתחרות זו. כאשר למדינה המארחת ניתנת אפשרות לשתף ארבע מתעמלות בכירות".

 

 "אני נדהם מהתעוזה של איגוד ההתעמלות והאגודות על החלטתן להחרים את האירוע בישראל ולמנוע את השתתפות המתעמלות המובילות באירוע בינלאומי יוקרתי זה. אני מצפה ממך כשרה האחראית על הספורט בארץ, לפעול על מנת לשנות החלטה בלתי סבירה זאת".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניקול זליקמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים