שתף קטע נבחר

רכיבה על סוסים: סטיבן בלומן עשה עלייה

הרוכב הקולומביאני-יהודי קיבל את תעודת הזהות וייצג את המדינה בתחרויות ברחבי העולם: "גאה ברקע שלי ובמי שאני". אחיו, דניאל, עשה עלייה לפני שנה וחצי

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה ממשיכה להתחזק. הרוכב סטיבן בלומן השלים השבוע את תהליך העלייה שלו והפך באופן רשמי לישראלי, שמתחרה בתחרויות בינלאומיות תחת דגל המדינה במטרה להגיע למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

 

בלומן, בן ה-27, יהודי יליד קולומביה, הוא אחיו של דניאל בלומן, שייצג את המדינה הדרום אמריקנית בתחרויות קפיצות הראווה על סוסים במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 (שם עלה לגמר וסיים במקום ה-20) ובריו 2016. דניאל קיבל תעודת זהות כחולה בינואר 2017 וגם הוא עבר לייצג את ישראל.

 

סטיבן בלומן. חיזוק מעניין (צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל)
סטיבן בלומן. חיזוק מעניין(צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל)

 

סטיבן החל לצבור הצלחות בשנתיים האחרונות. הוא מתחרה כרגע במקצי 1.40-1.30 על סוס בשם: Hector van de warande. שני האחים, אשלי בונד וחיזוקים נוספים, יסייעו לישראל להגיע כנבחרת חזקה לטוקיו. "היהדות היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלי", אמר בלומן. "אני גאה מאוד ברקע שלי ובמי שאני. נולדתי בקולומביה וסבי מצד אבי הגיע לקולומביה אחרי ששרד את אושוויץ. סבי מצד אמי הוא ישראלי, אז מגיל צעיר מאוד נחשפתי למה זה אומר להיות יהודי".

 

עוד אמר בלומן: "הפעם האחרונה שהייתי בישראל הייתה במכביה ב-2017. ישראל היא מדינה מדהימה מלאה באנשים גדולים ובדור צעיר יוצא דופן. לכבוד הוא לי להיות חלק מהצוות בקפיצות ראווה. אני באמת מאמין שעל ידי עבודה משותפת אנחנו יכולים להפוך את הנבחרת הישראלית לאחת הטובות בעולם. אנחנו פועלים כדי להשמיע את התקווה ברחבי העולם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל
סטיבן בלומן
צילום: ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל
מומלצים