שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    אין שום סיבה להיעלב ממסי

    הוא לא פוליטיקאי, הוא הכדורגלן הטוב בעולם שפתאום קיבל איומים על חייו. ההערצה שלי כלפיו לא נפגעה

    סערת ביטול המשחק מצד ההתאחדות הארגנטינאית והשאלה אם מסי עדיין אהוב בישראל תפסו את מוקד תשובת הלב בימים האחרונים. מסי הוכתר כשונא ישראל והפך בן לילה לתומך נלהב של האומה הפלסטינית .

     

    תרשו לי לעשות קצת סדר. עקבתי אחרי כל הפרסומים השונים (גם בכלי תקשורת זרים), והסיבה בגללה מסי וחבריו לא הגיעו למשחק היא שחבורת פנאטים איימו על חייהם ועל חיי המשפחות שלהם. הם שלחו להם תמונות של ילדים מתים, האשימו אותם כי הם נותנים לגיטימציה להרג ילדים פלסטינים בכך שהם באים לשחק בישראל, הפגינו בכל התכנסות פומבית של נבחרת ארגנטינה וקיבלו חיזוק מג'יבריל רג'וב קרא לכל האומה הערבית לשרוף חולצות של מסי.

     

    ליונל מסי (צילום: AFP)
    לאו מסי(צילום: AFP)

     

    למסי אין שום השתייכות לישראל או זיקה מיוחדת אליה או לעם היהודי. הבחור נוצרי ארגנטינאי שחי בספרד, והסכסוך הישראלי-פלסטיני רחוק ממנו כמו שהסכסוך הטורקי-כורדי רחוק מאיתנו. כל אחד היה עושה אותו דבר במקומו אם אנשים היו מאיימים על חייו ועל חיי משפחתו באופן ישיר. הוא מעדיף כרגע לא להתעסק בדברים לא לו ולהתרכז בהזדמנות האחרונה שלו להביא את גביע העולם אליו הביתה, התואר שייתן לו את הפלומבה כשחקן הטוב בתבל בכל הזמנים וישים אותו בדרגה של אל בארגנטינה (עיינו ערך מראדונה).

     

    ואותם פנאטים פרו-פלסטינים? אולי ניצחתם בקרב, אבל במלחמה אתם תפסידו. תעשו לי טובה, חברים בישראל, אל תיפגעו ממסי. הוא לא פוליטיקאי, הוא הכדורגלן הטוב בעולם שפתאום קיבל איומים על חייו. ההערצה שלי כלפיו לא נפגעה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים