שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מי השחקן שיעשה לנו את המונדיאל?

    מסי יוריד את הקוף מהגב? מולר ישאיר את הגביע בגרמניה? ניימאר יחפה על ההדחה ב־2014? רונאלדו ידהים עם פורטוגל? כל כך הרבה כוכבים ענקיים ורק אחד ייקח את כל הקופה. ובכל, זאת בחרנו רשימה של שחקנים שצפויים לבלוט

    במונדיאל יופיעו נבחרות גדולות ומרשימות שיספקו לנו רגעי הנאה רבים. ברזיל הנבחרת שזכתה ב-5 גביעי עולם (שיא כל הזמנים), גרמניה האלופה הגאה, ארגנטינה ומסי אחד, ספרד מלאת החן, בלגיה עמוסת הכישרונות, צרפת המלהיבה ועוד. אז מיהם השחקנים שצפויים לעשות לנו שמח מול הטלוויזיה?

     

    שם: ליונל מסי

    תפקיד: חלוץ מרכזי/כנף ימין

    נבחרת וקבוצה: ארגנטינה, ברצלונה

    תארים: סגן אלוף העולם, פעמיים סגן אלוף דרום אמריקה פעמיים

    קצת עליו: כ־40 מיליון ארגנטינאים בכו יחד עם השחקן הזה בדקה ה-117 כשמריו גצה כבש את השער לזכות הגרמנים. הם בכו שוב בגמרים של הקופה אמריקה ב־2016 ו־2017 ונדהמו כשפרש מהנבחרת. אך הוא חזר והוא רוצה להראות שהוא יותר טוב מדייגו מראדונה ולהיות אלוף עולם. מסי אלוף ספרד, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים רוצה להוריד את הקוף מהגב ולחגוג יחד עם אומה ארגנטינאית שלמה.

     

    ליונל מסי (צילום: AP)
    ליונל מסי(צילום: AP)

     

    שם: מוחמד סלאח

    תפקיד: חלוץ מרכזי/ כנף ימין

    נבחרת וקבוצה: מצרים, ליברפול

    תארים: אין

    קצת עליו: החלוץ הלוהט של ליברפול שהודיע שיחזור למונדיאל לאחר הפציעה בגמר ליגת האלופות רוצה לעבור עם מצרים את שלב הבתים. לאחר שכבש 32 שערים במדי ליברפול והעלה את מצרים למונדיאל בפנדל בדקה ה-94, סלאח ינסה לעשות היסטוריה ולהוכיח שהוא לא תופעה חולפת, אלא שחקן שימשיך להיות בטופ עוד שנים רבות.

     

    שם: כריסטיאנו רונאלדו

    תפקיד: חלוץ מרכזי/כנף שמאל

    נבחרת וקבוצה: פורטוגל, ריאל מדריד

    תארים: אלוף אירופה

    קצת עליו: אלוף אירופה עם פורטוגל ועם ריאל מדריד רוצה להגיע עד רבע הגמר ואפילו מעבר. אך למרות הרצון פורטוגל ככל הנראה תסיים שנייה לאחר ספרד ותקבל הגרלה קשה בדמות אורוגוואי בשמינית הגמר. איך היא תעמוד בזה? נחכה ונראה.

     

    שם: סרחיו ראמוס

    תפקיד: בלם

    נבחרת וקבוצה: ספרד, ריאל מדריד

    תארים: אלוף העולם 2010, אלוף אירופה 2008 ו־2012

    קצת עליו: בנבחרת שבה משחקים דה חאה, פיקה, אלבה, בוסקטס, אינייסטה, טיאגו, איסקו, קוסטה ועוד רבים אחרים, קשה לבחור את השחקן המוביל, לכן נבחר הקפטן. השחקן שהיה שותף לזכיות ביורו ובמונדיאל רוצה להראות שהנבחרת עמוסת הכוכבים של לופטגי יכולה להגיע רחוק בניגוד למונדיאל 2014 שם הודחה כבר בבתים.

     

    שם: אנוטואן גריזמן

    תפקיד: חלוץ

    נבחרת וקבוצה: צרפת, אתלטיקו מדריד

    תארים: סגן אלוף אירופה

    קצת עליו: למרות זכייתו בליגה האירופית יחד עם אתלטיקו, בנבחרת התאכזב גריזמן. ביורו הביתי צרפת הפסידה בגמר לפורטוגל ונותרה המומה. דשאן הצליח להרכיב נבחרת עם המון פוטנציאל ומהירות (אמבפה ודמבלה באגפים) וצרפת, יחד עם גריזמן רוצה לשחזר את הזכייה מ-1998. גריזמן ינסה להיות כמו מאמנו דשאן, אבל בעיקר גיבור לאומי כמו זידאן.

     

    אנטואן גריזמן חוגג (צילום: AFP)
    אנטואן גריזמן חוגג(צילום: AFP)

     

    שם: תומאס מולר

    תפקיד: חלוץ/קשר התקפי

    נבחרת וקבוצה: גרמניה, באיירן מינכן

    תארים: אלוף העולם

    קצת עליו: מולר, זוכה נעל הכסף ממונדיאל 2014 (עם 5 שערים) וכדור הכסף על היותו השחקן השני המצטיין בטורניר, רוצה יחד עם לב והנבחרת עמוסת הכישרונות לזכות בפעם השנייה ברציפות במונדיאל. מולר מאוד מצליח בנבחרת, כשבמונדיאל ב-2010 סיים עם הנבחרת במקום השלישי והיה הכובש המצטיין. ביורו 2012 הודח עם גרמניה בחצי הגמר.

     

    שם: ניימאר

    תפקיד: חלוץ/כנף שמאל

    נבחרת וקבוצה: ברזיל, פריז סן ז'רמן

    תארים: מדליית זהב בריו 2016

    קצת עליו: השחקן היקר בהיסטוריה, שנפצע בצורה קשה ברבע הגמר מול קולומביה מול הקהל הביתי חולם להביא גביע לאומת הכדורגל. לאחר התבוסה הקשה מול נבחרת גרמניה (7:1) בה לא היה שותף, ניימאר רוצה לעשות את מה שעשו לפניו רונאלדו, פלה ורונאלדיניו – להביא גביע שישי לאומת הכדורגל.

     

    שם: אדן הזאר

    תפקיד: כנף שמאל

    נבחרת וקבוצה: בלגיה, צ'לסי

    תארים: אין

    קצת עליו: ליורו 2016 הגיעה בלגיה כנבחרת מובילה שתעפיל לשלבים המאוחרים לאחר הדחתה ברבע הגמר מול ארגנטינה במונדיאל 2014, אך בפועל הודחה מול ווילס אחרי הפסד 3:0 ברבע הגמר. הזאר, שמגיע אחרי זכייה באליפות ושנה אחר כך בגביע עם צ'לסי, רוצה להוביל את הנבחרת עמוסת הכישרונות (לוקאקו, דה בריינה, קורטואה, אלדרווירלד ועוד רבים אחרים). האם בלגיה תוכל לשחזר את הישג השיא ממונדיאל 1986 (מקום רביעי)? ימים יגידו.

     

    למרות שלא הוזכרו כוכבים רבים ואיכותיים כמו: לואיס סוארס (אורוגוואי), לוקה מודריץ' (קרואטיה), חאבייר הרננדס (מקסיקו), הארי קיין (אנגליה), חאמס רודריגס (קולומביה), רוברט לבנדובסקי (פולין) ועוד רבים וטובים אחרים עדיין אלו השחקנים המובילים במודיאל. אז מי תניף את הגביע? מסי יוריד את הקוף מהגב? גרמניה תזכה שוב? ניימאר יחפה על ההדחה ב-2014? צרפת המלהיבה או שמא פורטוגל או בלגיה יפתיעו? את התשובות נגלה ברוסיה 2018.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים