שתף קטע נבחר

הגיע הזמן לזוז: קייטנות ספורט ברחבי הארץ

תשכחו משוקו ולחמנייה בחופש הגדול. קייטנות ספורט הן הלהיט הגדול של הקיץ. מפעילויות כדורגל בצפון ועד התעמלות אמנותית בדרום

הקיץ הגיע, ואיתו אינספור שעות פנויות להעסיק בהן את הילדים. לא לכל אחד מתאימות כל אותן קייטנות רגילות, ולכן ריכזנו עבורכם מספר קייטנות ספורט מכל רחבי הארץ, מהצפון עד הדרום, עבור אותם ילדים שרוצים קצת יותר לזוז.

 

בתקופת המונדיאל, אין ספק שקייטנת כדורגל היא אטרקטיבית במיוחד. בקרית מוצקין מתקיימת קייטנת הכדורגל בניהולו של אייל טרטצקי, שהיא מעין מחנה אימונים על דשא סינטטי, שמשלבת אימונים מקצועיים לצד פעילויות חוויתיות, כשגולת הכותרת היא ביקור של שחקני ליגת העל.

 

זהבי. רוצים להיות כוכבים כמוהו? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זהבי. רוצים להיות כוכבים כמוהו?(צילום: עוז מועלם)

 

הקייטנה מיועדת לבנים ובנות בכיתות א'-ו', מתקיימת חמישה ימים בשבוע (א-ה) בין השעות 13:00-8:00. מחזור יולי יתקיים בין התאריכים 1-19.7 ויעלה כ-1,150 שקלים. מחזור אוגוסט יתחיל ב-5 באוגוסט עד ה-16 לחודש ויעלה 850 שקלים. ניתן להאריך את הקייטנה עד השעה 16:00 (כולל ארוחת צהריים) בתוספת של 180 שקלים.

 

גם בבאר שבע מתקיימת קייטנת כדורגל במרכז הספורט של אוניברסיטת בן גוריון. היא משלבת תרגול מיומנויות מקצועיות לצד פעילויות חווייתיות. מתאימה לילדים החל מגיל שלוש ועד גיל 15. מתקיימת 6 ימים בשבוע (א-ו) בין השעות 7:30-14:00 ובימי שישי עד 12:00 ניתן להאריך את הקייטנה עד השעה 16:00. עלות יום ארוך היא 1,950 שקלים, יום קצר 1,590 שקלים. המחיר כולל א. בוקר וצהריים וישנה אפשרות להסעות.

 

בעוד יומיים ייפתח טורניר הטניס היוקרתי בווימבלדון, ואם הילד שלכם רוצה להיות ג'וקוביץ' הבא הוא יכול להתחיל בקייטנת הטניס שמתקיימת בבאר שבע, גם כן במרכז הספורט של אוניברסיטת בן גוריון. שם ילמד ויתרגל מיומנויות טניס, ישפר את הכושר והכל בהדרכת מאמנים מוסמכים.

 

ג'וקוביץ'. יש טניס בב"ש (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'וקוביץ'. יש טניס בב"ש(צילום: AFP)

 

מתאימה לגילאי 12-5. מתקיימת 6 ימים בשבוע (א-ו) בין השעות 14:00-7:30 ובימי שישי עד 12:00. ניתן להאריך את הקייטנה עד השעה 16:00. עלות יום ארוך היא 1,950 שקלים, יום קצר 1,590 שקלים. המחיר כולל א. בוקר וצהריים וישנה אפשרות להסעות.

 

גם בקרית ביאליק מתקיימת קייטנת טניס, שעיקרה אימונים מקצועיים, עם שבירת שיגרה פעם בשבוע (בריכה). הקייטנה מתאימה לגילאי 15-7 מתקיימת בימים א-ה החל מה-1 ליולי עד ה-12 בין השעות 12:30-8:30. מחיר הקייטנה 1,290 שקלים, לא כולל ארוחות.

 

באולם הספורט מילטון בבת ים, מתקיימת כמו בכל שנה קייטנת כדורסל מקצועית. שלושה ימים בשבוע (א,ג, ו-ה). היא כוללת אימונים מקצועיים של שיפור שליטה בכדור, מסירה, יסודות קליעה ויכולות אתלטיות, בשילוב של תחרויות נושאות פרסים. הקייטנה מיועדת הן לבנים ובן לבנות בכיתות ג'-ו', תתקיים החל מה-1 ליולי ועד ה-19.7 בין השעות 13:00-8:00 ומחירה 720 שקלים כולל ארוחת בוקר.

 

כספי. גם קייטנות כדורסל יש בשפע (צילום: AP) (צילום: AP)
כספי. גם קייטנות כדורסל יש בשפע(צילום: AP)

 

בחוף פלמחים מתקיימת קייטנה קיצית במיוחד, בסאמר סקול של ג'ינו מבית הספר לגלישה "אינטרסרף". הקייטנה מתאימה לבנים ובנות מגיל 16-7 בעלי ידע בשחייה (חובה). הם ילמדו בה את כל יסודות הגלישה ויתרגלו בפועל, כשהבונוס הוא ערך מוסף וחשוב מאוד של למידת בטיחות בים, איך להימנע ממצבים מסוכנים ואיך לצאת מהם במידת הצורך. עלות הקייטנה, שתתקיים בימים א-ה, בשלושה מחזורים בני עשרה ימים בין השעות – 13:00-8:30 היא 1690 שקלים, כולל ארוחות, אך ללא הסעות. החל מתחילת יולי.

 

במרכז אופק שבגדרה תתקיים קייטנת התעמלות אמנותית בהדרכתה של חן ויגדורצ'יק, בתה של אירה ויגדורצ'יק, סטודנטית לחינוך גופני ומתעמלת בפני עצמה. בקייטנה יהיו אימונים מקצועיים שיכללו עבודה על כושר גופני והכנה לתחרויות. היא מתאימה לבנות בלבד בגילאים 14-6 ותתקיים בכל יום החל מה-22.7 עד ה-2.8 בין השעות 13:00-8:30. עלות הקייטנה כ-950 שקלים.

 

במרכז להתעמלות ומצוינות בטירת הכרמל תתקיים קייטנת התעמלות ואקרובטיקה, שתכלול אימונים מקצועיים, סדנאות העשרה כמו כושר, פסיכולוגיה של הספורט ריקוד, הבעות פנים ומשחקי גוף. היא תכשיר את הילדים לעבודה בצוותים לקראת תחרויות. הקייטנה מיועדת גם לבנים וגם לבנות החל מכיתה א' ועד גיל תיכון. היא תתקיים בשני מחזורים (שלושה שבועות בחודש יולי ושלושה שבועות בחודש אוגוסט) בימים א-ה בין השעות 13:30-8:00 ומחירה 1,490 שקלים כולל ארוחות בוקר. ישנן הסעות למגיעים מכל האזור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים