שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מאחורי כל מסי מסתתר ראקיטיץ'

    שהברזילאים ימשיכו ללהטט, הגרמנים להבריק והבלגים להרשים – הקרואטים באים לעבוד ולהחתים כרטיס עם הרבה שעות נוספות! הגיע תורם של "הפועלים השחורים" לעבור לפרונט

    ריאל מדריד וברצלונה שולטות בכדורגל האירופי בשנים האחרונות, בעיקר בזכות כמה מהשחקנים הגדולים בתולדות המשחק. אין אחד שחולק על התרומה של מסי ורונאלדו לכך, אבל מאחורי כל מסי מסתתר לו איזה ראקיטיץ', ומאחורי כל רונלאדו יש מנוע טורבו 12 צילנדרים מדגם מודריץ'.

     

    במרומי הפסגות של הליגה האיטלקית, ליד דיבאלה ואיגוואין המבריקים מסתובב לו חלוץ גמלוני, שנראה יותר כמו טכנאי מזגנים מאשר שחקן כדורגל. לחלוץ קוראים מנדז'וקיץ', שביחד עם חברו לנבחרת פרישיץ', הוא גורם מאוד משמעותי בליגה הזו.

     

    איבן ראקיטיץ' חוגג (צילום: EPA)
    איבן ראקיטיץ' חוגג(צילום: EPA)

     

    רונאלדו, מסי, איגוואין ודיבאלה עפו בשלב מוקדם במונדיאל, והחברים שהיו בצלם כל השנים, נושמים אוויר פסגות, עכשיו תורם להוביל. עכשיו תורם לעמוד על הפודיום, עכשיו תורם לקבל את הקרדיט על התרומה האדירה שלהם לכדורגל האירופי שלא תמיד ראו את זה.

     

    כשקרואטיה מנצחת, זה הניצחון הגדול של כל הסנשו פנשה. כל הסקוטי פיפנים למיניהם. אלו שנמצאים תמיד ליד הכוכב הגדול שלוקח את כל התהילה. עכשיו הם יתאחדו, בנבחרת שכולה פועלים שחורים. אנשים שבאים לאכול את הדשא – עם או בלי רגליים של שחקן יריב – שחקנים עם לב ענק שאף פעם לא מוותרים!

    לפעמים יש צדק בכדורגל, וכמה יופי יש בכך שבסופו של דבר אנשים מקבלים סוף סוף את ההערכה שהם ראויים לה.

     

    רונאלדו, ניימאר, קוטיניו, וחבריהם, נמכרו בשווי התל"ג של ניגריה. ואיזה מאמן נבחרת לא היה רוצה במקומם את מודריץ'? בלי הצגות לסחוט עברות, בלי הקנטות לקהל, ובלי פוזות, הקרואטים באים לעבוד!!! אז שהברזילאים ימשיכו ללהטט, הגרמנים להבריק, והבלגים להרשים, הקרואטים יחתימו כרטיס, עם הרבה שעות נוספות..

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים