שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ספאחיה, לעיונך

    מכבי ת"א עדיין לא החתימה שחקן בעמדה מספר 3 - הנה כמה אופציות מעניינות ששווה לבדוק

    מכבי ת"א עדיין לא החתימה שחקן בעמדה מספר 3, אז החלטתי לנסות לעזור עם עבודת סקאוטינג קטנה שערכתי. להלן ארבעה סמול פורוורדים ששווה לשים אליהם לב ולקחת בחשבון לקראת העונה הבאה.

     

    אדם האנגה (29). ההונגרי של ברצלונה קולע 8.7 נקודות למשחק. מדובר בשחקן נפלא שיתאים לשיטת ההגנה של נבן ספאחיה, שהרבה לתלונן על כך שהשמירה בקבוצה שלו לא מספיק חזקה. האנגה זכה בתואר שחקן ההגנה של היורוליג ב־2015 ונחשב לאחד השומרים הטובים באירופה. יחד עם דיאנדרה קיין הוא ישים סוף לתירוצים של המאמן הקרואטי. לגבי ההתקפה, רק מול מכבי הוא תפר בעונה החולפת 17 נקודות. יש לו אמנם חוזה גם לעונה הבאה, אך לפי הדיווחים הקטאלונים פתוחים להצעות עליו.

     

    אדם האנגה (צילום: ברצלונה, האתר הרשמי) (צילום: ברצלונה, האתר הרשמי)
    אדם האנגה(צילום: ברצלונה, האתר הרשמי)

     

    ולדימיר מיצוב (33). הסרבי תורם 10.9 נקודות למשחק. שחקן שיכול לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 3. בעל יד מפחידה מחוץ לקשת (44%) ואגרסיבי מאוד. יוסיף לסגל קליעה נקייה ויהיה כוח התקפי משמעותי (מה שבולדן לא היה). משחק ההגנה שלו סביר פלוס, אבל מדובר בנשק שובר שוויון לגמרי.  

     

    לוק באביט (29). 4.9 נקודות למשחק ב־NBA. שחקן בעל קליעה רכה לשלוש, משחק בעמדה 4, אך עם החתמתו של נמרוד לוי למשחקי הליגה ככל הנראה ישחק בעמדה 3, ויהווה איום רציני מחוץ לקשת וגם מחצי מרחק. שחקן נוח שלספאחיה יהיה קל להתחבר אליו, מאחר שיש לו רזומה עשיר בליגה הטובה בעולם. בעונה החולפת שיחק במיאמי ובאטלנטה.

     

    קייסי ריברס (31). 8.5 נקודות למשחק. יד מצוינת מהשלוש, סטייל דשון תומאס, רק הרבה יותר טוב. שחקן שמשנה מומנטומים – וכאשר הוא נכנס לזון אי אפשר לעצור אותו. סטופר הגנתי ושחקן בעל רזומה מכובד ביורוליג. יתאים לווילבקין כמו כפפה ליד.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים