שתף קטע נבחר

מדליות כסף לויסמן ולקרויטר באליפות הבלקן

האצנית הישראלית קבעה 11.53 שניות מול רוח נגדית חזקה. הקופץ לגובה רשם 2.21 מ' וסיים שני. ארד לוולאנו. חנה מיננקו פסלה בכל הקפיצות שלה וסיימה ללא תוצאה. נבחרת השליחים זכתה בארד, אך לא השיגה את הכרטיס לאליפות אירופה

דיאנה ויסמן (מכבי ראשל"צ) ודימה קרויטר ממכבי ת"א זכו הערב (שישי) במדליות כסף באליפות הבלקן המתקיימת בסטארה זגורה בבולגריה. ויסמן השיגה 11.53 ש' בריצת 100 מ', זמן נהדר בהתחשב בעובדה שרצה מול רוח נגדית חזקה של 1.9 מ' לשנייה.

 

לפי הערכות מקצועיות, לו נשבה רוח רגילה, הייתה מתקרבת לשיאה הלאומי החדש, 11.38, שנקבע באליפות ישראל בתחילת החודש.

 

דיאנה ויסמן בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
בכושר מצוין. ויסמן(צילום: אורן אהרוני)

בזהב זכתה הבולגרייה אינה איסיטובה עם 11.45 ש'. בחצי הגמר נרשם לאצנית הישראלית זמן ידני של 11.3 שתורגם בהמשך ל-11.54 ש'. קרויטר קבע את תוצאת השנה שלו בקפיצה לגובה, 2.21 מ', שהספיקה למדליית הכסף. הוא עבר את הגובה הזה בניסיון הראשון ונכשל אחר כך ב-2.24 מ'. אסטל ולאנו בת ה-20 ממכבי ת"א זכתה במדליית הארד בזריקת דיסקוס, 51.46 מ'.

 

חנה מיננקו, האתלטית הבכירה של ישראל, שהבטיחה כי תהיה בשיא כושרה באליפות אירופה בברלין, פסלה בכל שלוש הקפיצות שלה במשולשת והודחה כמובן מהתחרות.

 

חנה מיננקו באליפות ישראל (צילום: אורן אהרוני)
תגיע בכושר לאליפות אירופה? מיננקו בפעולה(צילום: אורן אהרוני)

 

גל ארד (19) ממכבי ת"א פסל בריצת הגמר ב-100 מ' ונשלח החוצה. הוא השיג בחצי הגמר את הכרטיס עם זמן של 10.61 ש'. אדר שיר ממכבי ת"א דורג תשיעי בזריקת דיסקוס עם 55.77 מ', בעוד דריה לוקאשין ממכבי חיפה השיגה 1:00.17 דק' ב-400 מ' משוכות.

 

נבחרת הגברים בריצת השליחים 100X4 מ' זכתה במדליית הארד בזמן של 40.29 ש'. למרות המדליה, לא הצליחה הרביעייה להשיג את יעדה העיקרי ולשפר את התוצאה שקבעה בשבוע שעבר (39.71 ש') שמדרגת אותה במקום ה-17 באירופה, ולהפוך לאחת מ-16 הנבחרות הטובות ביבשת כדי לזכות בכרטיס לאליפות אירופה בברלין.

 

לטענת ראשי המשלחת, הרביעייה הישראלית נפגעה משיבוצה במקצה חלש שלא כלל את השתיים שסיימו ראשונות, טורקיה ורומניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דיאנה ויסמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים