שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    המהלך שיקדם את שחקני נבחרת העתודה

    איך הופכים עכשיו את אלופי אירופה בכדורסל לשחקנים בוגרים מצליחים? התשובה פשוטה - להפוך את הנבחרת, כפי שהיא, לקבוצה בליגת העל

    איזו גאווה! צמרמורת בגופם של כל אוהדי הספורט בכלל ואוהדי הכדורסל בכלל. הרבה נחת וגאווה אחרי התסכול שחשנו בסיום ההפסד בגמר בשנה שעברה ליוון. גם אז היו שחקנים נפלאים, אך את מי אנו זוכרים ומי זוכה לרוץ על מגרשי הכדורסל של קבוצות ליגת העל? תמיר בלאט בעיקר, קצת נתנאל ארצי, בקושי יובל זוסמן ואולי עוד מישהו.

     

    אז מה קברניטי האיגוד והמינהלת צריכים לעשות בכדי למנף את ההצלחה, ושאותם שחקנים נפלאים לא יצללו אל תהומות הליגה הלאומית במקרה הטוב או ייעלמו לגמרי במקרה הרע? מה צריך לעשות על מנת שאותם שחקנים ישחקו בעתיד בנבחרת הבוגרת ואם ירצה השם... או ירצו אנשי האיגוד... יביאו את אליפות אירופה גם בנבחרת הבוגרת?

     

    הנפת הגביע (צילום: FIBA.com)
    הנפת הגביע(צילום: FIBA.com)

     

    פשוט מאוד. החל מהעונה הקרובה, נבחרת העתודה הופכת להיות קבוצה שתשחק בליגת העל! הצעירים יתחילו להתמודד עם הפיזיות, המהירות, היכולות הטכניות והכוח "של הגדולים". החבר'ה הצעירים הללו לא מרוויחים הרבה, כך שהאיגוד יישא בעלויות הכספיות. כל קבוצה ששחקן שלה נמצא בסגל הנבחרת תקבל מענק, השחקנים ישוחררו לקבוצות האם שלהם לקראת משחקי הפלייאוף, ולקראת משחקי הנבחרת הבוגרת יצטרפו השחקנים הבכירים (כספי, מקל ושות'). מדי חודשיים יהיה ניתן לרענן את הסגל בהתאם ליכולות השחקנים.

     

    כל הצדדים ייצאו מורווחים: הקבוצות יקבלו מענקים כספיים ושחקניהם יסיימו את העונה טובים ומנוסים יותר. השחקנים הישראלים ישחקו (ולעזאזל החוק הרוסי) והקהל יקבל כדורסל ישראלי.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: איגוד הכדורסל
    גיל בני
    צילום: איגוד הכדורסל
    מומלצים