שתף קטע נבחר

טומרקין: "מפריע לי שלא אתחרה באליפות ישראל"

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, בכירי השחיינים הישראלים לא ישתתפו באליפות ישראל בשחייה שתחל היום (ג'), בשל הקרבה לאליפות אירופה שתיפתח בשבוע הבא בגלזגו. במקום זאת הם יצאו למחנה אימונים מיוחד בספרד

אליפות ישראל בשחייה, תצא היום (שלישי) לדרך בבריכה במכון וינגייט, אך כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט 18 השחיינים הבכירים במדינה לא ישתתפו בה.

 

הסיבה להיעדרותם של השחיינים היא שבניגוד לשנים קודמות, האליפות מתקיימת שבוע בלבד לפני פתיחת אליפות אירופה בגלזגו. בנוסף, יועץ העל של איגוד השחייה, דייב מארש, החליט להוציא השבוע את השחיינים למחנה אימונים בספרד, כך שגם שחיין שרצה לזנק לפחות פעם אחת למים לא יכול לעשות זאת.

 

"עדיין לא יצא לי להתחרות בסקוטלנד". יעקב טומרקין (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
"עדיין לא יצא לי להתחרות בסקוטלנד". יעקב טומרקין(צילום: gettyimages)

שיאן ישראל ב-100 ו-200 מטר גב, יעקב טומרקין שיצא למחנה ולא יתחרה השנה באליפות, הביע על כך צער: "זה ללא ספק מפריע לי שלא אתחרה השנה באליפות ישראל. ההשתתפות היא תמיד כייפית ותהיה חסרה לי. אליפות אירופה היא מאוחרת מבדרך כלל וזאת הסיבה לכך".

 

סגן אלוף אירופה לשעבר המשיך: "עדיין לא יצא לי להתחרות בסקוטלנד וזה משהו נחמד, למרות שלא באמת יוצאים מהבריכה והמלון. זאת אווירה חדשה, קבוצה חדשה וצוות חדש. יש המון ציפיות."

 

דייב מארש. אירגן מחנה אימונים בספרד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דייב מארש. אירגן מחנה אימונים בספרד(צילום: אורן אהרוני)

 

יושב ראש איגוד שחייה, סימון דוידסון הגיב: "חבל שהשחיינים לא ישתתפו באליפות, אבל צריך לחשוב על הדברים החשובים ביותר לשחייה הישראלית וכרגע מדובר באליפות אירופה. להתחרות שבוע לפני אליפות זה לא דבר מקצועי ולא קורה בשום מדינה אירופית אחרת". על מחנה האימונים של הנבחרת: "בשונה מריו ב-2016, היציאה למחנה לא תפגע בשחיינים. דייב מארש ביקש זאת ויהיה שם דגש מיוחד על הכנה לתחרות בגלזגו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
יעקב טומרקין
צילום: getty images
מומלצים