שתף קטע נבחר

סיוף: ישראל החמיצה הזדמנות לעלות לרבע גמר אליפות העולם

נבחרת הדקר הפסידה לשווייץ 45:39 אחרי שכבר נראתה בדרך הבטוחה לשלב הבא באליפות העולם, וסיימה בסופו של דבר במקום ה-14

נבחרת הדקר של ישראל בסיוף פספסה היום (רביעי) הזדמנות גדולה לעלות לרבע גמר אליפות העולם הנערכת בוושי שבסין. לאחר שכבר הובילה לקראת הסיבוב האחרון מול שווייץ, הפסידה הנבחרת בסופו של דבר וסיימה במקום ה-14.

 

הנבחרת המורכבת מעידו הרפה, יובל פרייליך, גרגורי בסקין ודניאל ליס, ומודרכת על ידי המאמן אוהד בלווה, עברה אוטומטית את הסיבוב הראשון ופתחה ישירות בשלב 32 האחרונים מול הונג קונג, שבשני הסיבובים הראשונים גם הובילה 4:5 אחרי הפסדים של בסקין ופרייליך. אלא שאז עלה הרפה והשלים מהפך של 6:9, כשמאז ישראל שמרה על היתרון לאורך כל ההתמודדות, אותה סיימה בסופו של דבר בניצחון 32:45 כדי לעלות לשלב 16 האחרונות.

 

עידו הרפה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
עידו הרפה(צילום: אורן אהרוני)

 

מול שווייץ, שהביסה לפני כן את צ'ילה 25:45, ישראל פיגרה 6:4 בתום שלושה סיבובים, אבל שוב הרפה החזיר את הכחולים-לבנים לעניינים והשווה ל-8:8. מי שהביא ראשון את היתרון הוא פרייליך, שהעלה את ישראל ל-11:15. עד לסיבוב התשיעי והאחרון נראה שישראל בדרך הבטוחה לרבע הגמר, עם הובלה של 19:22, אלא שבאותו שלב עלה בסקין לקרב אחרון. בסיום סיבוב משוגע עם לא פחות מ-43 טושים (נקודות), ישראל הפסידה 45:39.

 

את קרבות הדירוג ישראל פתחה עם הפסד לספרד 45:40. היא עברה להתמודד על מקומות 16-13, שם השיגה ניצחון 35:45 על ונצואלה, אך הפסידה בתוצאה דומה לאוקראינה בדרך למקום ה-14.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עידו הרפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים