שתף קטע נבחר

כדוריד: ניצחון חמוץ-מתוק לנבחרת העתודה

הכחולים-לבנים השיגו 22:30 על רומניה, אבל נשרו למשחקי הדירוג 13-16 בשל יחסים שערים נחות בבית פנימי עם נורבגיה ושבדיה

נבחרת העתודה של ישראל השיגה הערב (רביעי) ניצחון שני באליפות אירופה, 22:30 על רומניה. רק שהוא היה חמוץ, מאחר שנורבגיה ושבדיה העפילו לשלב הבא (משחקי הדירוג על מקומות 9-12, עם סיכוי לזכות בכרטיס לאליפות העולם עד גיל 21) בזכות הפרש שערים פנימי עדיף על ישראל.

 

ביום שישי (13:00) נבחרת העתודה תפגוש את רוסיה במשחקי הדירוג 13-16, ובשבת תתמודד מול פולין או רומניה – במשחק שיקבע את מיקומה הסופי.

 

דניאל צרפתי במשחק (צילום: סלאבקו קולר)
דניאל צרפתי בפעולה(צילום: סלאבקו קולר)

 

בעקבות הניצחון המפתיע של הנורבגים על שבדיה (16:23), שיצר מצב של שלוש נבחרות עם ארבע נקודות כל אחת – הפרש השערים הפנימי ביניהן הכריע (נורבגיה סיימה ראשונה עם 2+, שבדיה ביחס מאוזן וישראל במינוס 2).

 

אדיר כהן, שכבש 11 שערים, נבחר לשחקן המצטיין בנבחרת, בפעם השנייה באליפות. עוד כבשו: אופיר כהן 5, דניאל צרפתי, שון סלס ואיתי סורקיס 3 כ"א, שניר נציה 2, תומר בודנהיימר, צח מלול ועידו פלח 1 כ"א.

 

המאמן אלכסנדר ברקוביץ: "מסופק מאוד מהניצחון על רומניה, אבל מאוכזב שלא העפלנו. האמנו שהדברים יהיו תלויים בנו, עשינו את העבודה שלנו בצורה משכנעת הערב, אבל הניצחון של נורבגיה על שבדיה ובהפרש השערים הזה טרף את כל הקלפים. זה אכזרי לאבד את הסיכוי לכרטיס לאליפות העולם בגלל הפרש שערים, אבל אני גאה בבחורים שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סלאבקו קולר
אופיר כהן
צילום: סלאבקו קולר
מומלצים