שתף קטע נבחר

התעמלות: האלופה האולימפית העבירה כיתת אומן

מרגריטה ממון שזכתה בזהב בריו 2016 השתתפה בסדנה של המתעמלת נטע ריבקין, ובה לקחו חלק כ-100 צעירות. "הספורט בישראל ברמה גבוהה מאוד", אמרה הרוסייה

כיתת אומן ייחודית נערכה היום (שני) באולם במרכז הספורט בהדר יוסף, בהדרכתה של המתעמלת האמנותית נטע ריבקין ובהשתתפותה של האלופה האולימפית מריו 2016, מרגריטה ממון הרוסייה.

 

הסדנה היא מיזם משותף של ריבקין בשיתוף "מיתוס ספורט" במטרה לייצר עבור הבנות פלטפורמה של אירועי העשרה, שיקנו לבנות כלים טכניים ומנטליים להצלחה בתחום, כשסך הכול נרשמו אליו 100 מתעמלות צעירות.

 

מרגריטה ממון בסדנה (צילום: אורן אהרוני)
מרגריטה ממון בסדנה(צילום: אורן אהרוני)

מרגריטה ממון ונטע ריבקין בסדנה (צילום: אורן אהרוני)
מרגריטה ממון ונטע ריבקין (עומדת) בסדנה(צילום: אורן אהרוני)

 

המשתתפות עבדו על תרגילי כושר לחיזוק הגוף בשילוב עבודות מכשיר, תרגול גמישות ומתיחות, טכניקה של המכשיר ושיפור הקואורדיציה ועבודה על אלמנטים של הגוף. המפגש כולל מפגש ישיר עם ריבקין וממון שיאפשר מענה על שאלות, קבלת טיפים ומהווה עבור המתעמלות הצעירות השראה גדולה.

 

ממון: "כיף לראות כל כך הרבה מתעמלות, אני מאחלת לכל המתעמלות בישראל שימשיכו לשאוף גבוה ולהתקדם. אני מאוד שמחה להגיע לכאן, יש לי פה המון חברים, הספורט בישראל ברמה טובה מאוד ואני עוקבת ורואה את ההצלחות".

 

 

ריבקין הוסיפה: "אני מוזמנת להעביר כיתות אמן כאלו ברחבי העולם ורואה כל פעם מחדש כמה המתעמלות הצעירות פורחות. החלטתי להרים את הכפפה ולהקים כיתת אמן בסדר גודל עולמי במטרה ליצור בארץ מודעות לאירועים מסוג זה".

 

ראיון מיוחד עם האלופה האולימפית מרגריטה ממון מחר ב-ynet ספורט

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מרגריטה ממון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים