שתף קטע נבחר

עוז חממי נכנס להסגר, יותם טל בהפועל אשדוד

מכה להפועל ראשל"צ: אחרי פרישתו של אבישי סמולר, שני ישראלים מובילים נוספים עוזבים. גם בן ליברטי נכנס להסגר

הפועל ראשון לציון תיאבק בעונה הקרובה על האליפות וגביע המדינה, אבל נראה שיהיה לה קשה מאוד לשמור על שני התארים בהם זכתה ב-2017/18. הערב (שני) הודיע איגוד הכדוריד על כך שאחד משחקניה הבולטים בשנים האחרונות, עוז חממי, נכנס להסגר.

 

המשמעות היא ששחקן הפינה העדיף לא לשחק כדוריד במשך שנה ולקבל את כרטיס השחקן שלו ביד בקיץ 2019, מאשר להמשיך במועדון בו גדל. בראשל"צ זועמים על חממי. לטענתם, השחקן הגיע לסיכום בלחיצת יד, אבל ברגע האחרון חזר בו.

 

חממי. הוא וראשל"צ כבר לא (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
חממי. הוא וראשל"צ כבר לא(צילום: עוז מועלם)

 

שחקן חשוב לא פחות שעזב את ראשל"צ היום הוא יותם טל, שחוזר לקדנציה שנייה בהפועל אשדוד. השניים מתווספים לאבישי סמולר שפרש מכדוריד לפני מספר שבועות.

 

שחקנים נוספים שנכנסו היום להסגר: בן ליברטי (א.ס רמת השרון), גיא נגר (בני הרצליה), גל כספי (בני הרצליה) ורן גוטרמן (מכבי קריית מוצקין).

 

אבישי סמולר פרישה  (צילום: ראובן שוורץ)
סמולר, חממי וגגרה. השניים הראשונים עזבו את ראשל"צ(צילום: ראובן שוורץ)

 

כזכור, ענף הכדוריד הוא מהבודדים שנשארו בעידן הישן בספורט הישראלי בו כרטיס השחקן שייך למועדון ולא לכדורידנים. גם במקרה בו הם סיימו את החוזה, הם עדיין תלויים בחסדם של יושבי הראש וההנהלות לקבל שחרור. לפני שנה יצאו באיגוד בהודעה כי הוקמה ועדה מיוחדת למעמד השחקן, שאמורה לפשר בין הצדדים במקרה של מחלוקות, אבל בפועל היא לא עובדת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
עוז חממי
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים