שתף קטע נבחר

אופיר נצר לפני אליפות אירופה: "תהיה תחרות מוצלחת"

המתעמלת הישראלית (22) מתכוננת לתחרות החשובה של השנה: "מתרגשת. מאמינה שאצליח לעשות את קפיצת המדרגה". בשבוע הבא יצטרפו גם דולוגפיאט ושטילוב לסבב

אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים תצא מחר (חמישי) לדרך בגלזגו שבסקוטלנד, כחלק מחודש מיוחד בו מתקיימים 14 אליפויות אירופה בשתי ערים בלבד (השנייה היא ברלין).

 

ביום הפתיחה תופיע הנציגה היחידה של ישראל בתחרות לנשים, אופיר נצר ובמקביל אליה גם נבחרת הג'וניור. בשבוע הבא יצטרפו הגברים, שם בין היתר נראה את סגן אלוף העולם ארטיום דולגופיאט ואלוף אירופה לשעבר ובעל שבע מדליות בתחרות זו, אלכס שטילוב.

 

אופיר נצר (צילום: אורן אהרוני)
רוצה לעשות קפיצת מדרגה. אופיר נצר(צילום: אורן אהרוני)

 

נצר בת ה-22 תנסה לשחזר את הישג השיא שלה בקריירה מ-2013, אז הגיעה למקום הרביעי בשולחן הקפיצות והמשיכה משם לאליפות העולם בה דורגה 13, אך הפציעות עצרו את ההתקדמות שלה.

 

"זו התחרות הכי חשובה השנה ואני מתרגשת כמובן כמו לפני כל תחרות אחרת", סיפרה נצר. "אני מקווה לעשות תחרות נקייה כמו שאני יודעת ועושה באימונים. אני מאמינה שתהיה לי תחרות מוצלחת".

 

נבחרת ישראל בהתעמלות (צילום: אורן אהרוני)
סגל נבחרת ישראל מוכן(צילום: אורן אהרוני)

ארטיום דולגופיאט (צילום: אורן אהרוני)
בשבוע הבא גם הוא יתחיל להתחרות. ארטיום דולגופיאט(צילום: אורן אהרוני)

 

על הפציעות שעברה סיפרה: "הפציעות תמיד יהיו ברקע כי עברתי פציעות קשות מאוד ואני אף פעם לא השתקמתי במאה אחוז, ככה שזה תמיד קיים. הפציעות חישלו אותי, ועכשיו אני מרגישה טוב".

 

"אני מאמינה שאצליח לעשות את קפיצת המדרגה שלי. גם אם אני באה לבד ואליפות אירופה זו עוד תחנה בדרך, אני מסתכלת רק על מה שאני צריכה לעשות ולא אם אני באה עם נבחרת או לבד. אני מאוד רוצה שיהיו יותר נשים ואני פה בשביל זה. אני מקווה שיהיה שינוי בקרוב ויותר נשים יפרצו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אופיר נצר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים