שתף קטע נבחר

כדוריד: נבחרת הנוער שרדה בדרג א' של אירופה

רשמה ניצחון מרשים 20:30 על פולין במשחק נגד הירידה. אמיר שניידר ואיתי טורקניץ בלטו עם 8 שערים. הבונוס: בעקבות ההישג גם העתודה נשארה בדרג הראשון

נבחרת הנוער הראתה אחר הצהריים (שישי) אופי כשהצליחה לנצח 20:30 באליפות אירופה את פולין במשחק המכריע נגד הירידה לדרג ב', ובכך הבטיחה שגם ב-2020 היא תשחק באליפות. כמו כן, הניצחון סידר לנבחרת העתודה מקום באליפות עד גיל 20 בעוד שנתיים.

 


 

ישראל התייצבה למשחק בלי הכוכב הגדול שלה, יונתן דיין, שהורחק באדום ישיר בתבוסה לנורבגיה. בנוסף, במהלך המשחק, השחקן השני הכי משמעותי שלה, דניאל מוסינדי הורחק גם הוא באדום.

 

איתי טורקניץ (צילום: EHF)
ניצחון של אופי. איתי טורקניץ חוגג(צילום: EHF)

למרות הכל, הצליחה הנבחרת לרוץ 0:9 במחצית השנייה ל-16:25 ומשם לא הביטה לאחור. אמיר שניידר ואיתי טורקניץ היו נהדרים עם 8 שערים כל אחד, יואב למברוזו 5, איתי סויסה ודניאל מוסינדי 2 כ"א, עמית מוטולה, מתן כהן, קסם עמיאל, אור פרקש ויובל ימנר 1 כ"א.

 

מחר תפגוש ישראל במשחק על המקום ה-13 באליפות את המנצחת במפגש שייערך בהמשך בין רומניה ורוסיה.

 

נבחרת הנוער בכדוריד (צילום: EHF)
גם נבחרת העתודה הרוויחה מהניצחון(צילום: EHF)

 

המאמן, אולג בוטנקו, אמר בסיום: "עמדנו ביעד העיקרי שהצבנו, הישארות בדרג הבכיר באירופה, וכמו שאמרתי לפני פתיחת היורו - המטרה היא ליצור המשכיות לעתיד הכדוריד הישראלי וזה יכול לקרות כשבונים מסורת של הופעות באליפויות אירופה מול הנבחרות הטובות ביותר ביבשת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EHF
מוסינדי וטורקניץ
צילום: EHF
מומלצים