שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    המנצחות והמפסידות בשוק ההעברות ב-NBA

    הלייקרס השיגו את לברון ונכשלו בשאר החזיתות, קליבלנד חיה באשליות ודאלאס בונה על עוד כוכב אירופי

    המפסידות

    5 - לוס אנג'לס לייקרס: אחרי שהחתימו את לברון, כולם היו בטוחים ששניים מבין קאזנס, פול ג'ורג' וקוואי בדרך והלייקרס יחזרו לימים הגדולים שלהם. ג'ורג' נשאר באוקלהומה, קוואי הועבר לטורונטו וקאזנס הלך לזכות באליפות עם גולדן סטייט, בזמן שהלייקרס החתימו את כל השחקנים ההזויים (ג'אבייל מגי, לאנס סטיבנסון, מייקל ביסלי וראז'ון רונדו), ולכן נראה שגם השנה לברון יהיה לבד וזה לא יספיק כדי להגיע לגמר המערב.

     

    4 - טורונטו רפטורס: שלחו בטרייד את הכוכב שלהם דמאר דרוזן, שהיה נאמן למועדון ואהוב על האוהדים, בשביל קוואי לנארד שכנראה יעזוב אותם בשנה הבאה. הרבה שחקנים ברחבי הליגה הביעו את כעסם על טורונטו בגלל המהלך.

    קוואי לנארד סן אנטוניו דמאר דרוזן טורונטו (צילום: AP)
    דרוזן ולנארד(צילום: AP)

     

    3 - יוסטון רוקטס: בעונה שעברה יוסטון הגיעה מרחק נגיעה מהגמר אחרי שגררה את גולדן סטייט לשבעה משחקים. לאחר ההפסד בגמר המערב ,יוסטון רצתה להתחזק והחתימה את כרמלו אנתוני במקום טרבור אריזה, מהלך שלפי דעתי הרס לה את הסיכוי להגיע לגמרהשנה. כרמלו שיחק בעונה הקודמת באוקלהומה, פגע בקבוצה ואף לא הסכים לרדת לספסל אחרי שבאוקלהומה הבינו שהוא לא טוב כמו פעם.

     

    2 - ניו אורלינס פליקנס: איבדו הקיץ שניים משלושת שחקניהם החשובים (קאזנס ורונדו) ונראה שהשנה הם לא יגיעו לפלייאוף, ויכול להיות שאחרי עוד שנה לא מוצלחת, אנתוני דייויס יחליט שנמאס לו ויבקש לעבור לקבוצה אחרת.

     

    1 - קליבלנד קאבלירס: הפסידו בקיץ את לברון ג'יימס, השחקן הטוב בליגה, ובמקום לנסות לעשות טנקינג ולבנות את הקבוצה מחדש, דן גילברט ממשיך לנסות להוכיח שקליבלנד יכולה לנצח בלי לברון, מה שלא נראה שיקרה (למרות שבמזרח החלש קליבלנד יכולה לסיים במקום השמיני).

     

    המרוויחות

    5 - דנבר: בעונה שעברה דנבר הפסידה את הכרטיס האחרון לפלייאוף במשחק האחרון של העונה, והחתימה את אייזיאה תומאס על חוזה מינימום. גם שאר המערב התחזק, ויהיה להם קשה להגיע לפלייאוף.

     

    4 - אוקלהומה סיטי ת'אנדר: אחרי שבעונה הקודמת לא הצליחה לעמוד בציפיות והפסידה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף ליוטה, כולם היו בטוחים שג'ורג' יעזוב ללייקרס, אבל הוא נשאר. אוקלהומה הצליחה להיפטר מכרמלו אנתוני ועל הדרך גם קיבלה את דניס שרודר. אני חושב שאם העונה שחקני החמישייה לא ייפצעו, לאוקלהומה יש סיכוי להתברג בטופ 3 במערב.

     

    שרודר מול לברון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
    שרודר מול לברון(צילום: AFP)

     

    3 - גולדן סטייט ווריורס: גולדן סטייט הצליחה להחתים את דמרקוס קאזנס, וכעת החמישייה שלה מורכבת מאולסטארים. אם קאזנס יצליח לחזור מהפציעה, גולדן סטייט ללא ספק תהיה הקבוצה הכי טובה אי פעם. אם לא, לפחות הם יוכלו להשתמש ביכולת הקליעה שלו, דבר שיעזור להם בריווח המשחק.

     

    2 - סן אנטוניו ספרס: אחרי שבעונה שעברה הספרס סבלו מה"פציעה" של קוואי לנארד, הם שלחו אותו לטורונטו תמורת דרוזן, שחקן הרבה יותר טוב ממה שציפו לקבל. לדעתי העונה הספרס יוכלו להיות בטופ 5 במערב.

     

    1 - דאלאס מאבריקס: הייתה בין הקבוצות הגרועות בליגה, אבל השנה היא עשתה טרייד בשביל לוקה דונצ'יץ' (שכבר הראה למה הוא מסוגל ביורוליג ובאליפות אירופה ) והחתימה גם את דיאנדרה ג'ורדן, אחד הסנטרים הכי אתלטיים בליגה. גם אם לא תגיע לפלייאוף, דאלאס תהיה אחת הקבוצות המלהיבות בליגה ולפי דעתי יכולה להפתיע השנה.

     

    אמיל סולניק

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים