שתף קטע נבחר

עף: נבחרות הגברים והנשים שמרו על סיכוי להעפיל לאליפות אירופה

הגברים אמנם הפסידו 3:1 בבית לאסטוניה, אבל ניצחון על לטביה בינואר יקרב אותם לאליפות היבשתית. הנשים חגגו באיסלנד עם 0:3

1,500 צופים הגיעו אמש (ראשון) לאולם מטרווסט במטרה לראות את נבחרת ישראל בגברים מנצחת את אסטוניה ועושה צעד משמעותי אל אליפות אירופה. הפתיחה הייתה נהדרת וישראל ניצחה במערכה הראשונה 29:31. לצערם של המקומיים זה גם מה שהעיר את האסטונים.

 

האורחים ניצחו בסט השני 14:25 בקלילות, 20:25 בשלישי, 18:25 ברביעי ובסך הכל 1:3 במשחק. אסטוניה הבטיחה את מקומה באליפות אירופה. ישראל תהיה חייבת לנצח את לטביה בחוץ בחודש ינואר כדי לסיים במקום השני בבית, בתקווה להיות אחת מחמש הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר במוקדמות.

 

איליה גולדרין. סיים עם שמונה נקודות (צילום: CEV) (צילום: CEV)
איליה גולדרין. סיים עם שמונה נקודות(צילום: CEV)

 

אלכס שפרנוביץ' הוביל את ישראל עם 16 נקודות, טמיר הרשקו וסלבה בצ'קלה סיים עם 13 כ"א, איליה גולדרין 8, גנדי סוקולוב 5, שון פייגה 2, מיכאל מילשטיין ואריק הילמן 1 כ"א.

 

נבחרת הנשים חגגה באיסלנד ניצחון שני ברציפות על המארחת, 0:3 (11:25, 12:25, 18:25). אניה ויליקי הובילה עם 15 נקודות, פולינה מליק הוסיפה 14, טלי מרמן 11, מאיה דודוצקין 7, ספיר חודורוב 5 ושני פחם 4.

 

נבחרת ישראל  (צילום: CEV)
נבחרת נשים. מקום שלישי בבית(צילום: CEV)

 

ישראל שלישית בבית עם שש נקודות, בדיוק כמו סלובניה המדורגת במקום השני. בלגיה ראשונה עם 12 נקודות והיא תהיה באליפות היבשתית. שני המשחקים האחרונים במוקדמות יתקיימו בחודש ינואר, תחילה בבלגיה ולאחר מכן בבית מול סלובניה. במוקדמות הנשים שתי הנבחרות הראשונות בכל בית יעלו ישירות לאליפות אירופה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים