שתף קטע נבחר

צפו: אירוע אלימות חמור במשחק נוער בכדוריד

בלגן בטורניר בחולון: שחקני הקבוצה המארחת ומכבי ת"א החלו בקטטה בסיום המשחק, ההורים ירדו מהיציע והצטרפו

 

כדוריד הוא משחק עם המון אגרסיביות ולפעמים האמוציות יוצאות מכלל שליטה. זה בדיוק מה שקרה אתמול (שבת) בחצי גמר טורניר יניב לנוער בחולון בין הקבוצה המארחת, מ.כ חולון אותה מאמן ניסים פלח, למכבי תל אביב של ניקולה מקסימוביץ'.

 

מיד עם סיום ההתמודדות החלה תגרה המונית בין שחקני שתי הקבוצות, כאשר הורי השחקנים והמשפחות ירדו מהיציע והשתתפו בקטטה המכוערת בה לקחו חלק עשרות אנשים.

 

אלימות במשחק נוער (צילום מסך)
המשחק יצא מכלל שליטה(צילום מסך)

 

גורם במכבי ת"א טוען כי שחקני חולון הציקו לאחד השחקנים הצהובים לאורך כל המשחק ובסיום הכל התפוצץ. למקום לא הוזמנה משטרה, ובסוף בעזרת התערבות ההנהלות האירוע הסתיים. בחולון טוענים מנגד כי שחקן מכבי ת"א ביצע תנועה מגונה לעבר הקהל עם סיום המשחק וזה מה שהלהיט את הרוחות.

 

במכבי ת"א השעו את שני השחקנים המרכזיים שהיו מעורבים בקטטה ובחולון מנעו משלושה שחקנים לקחת חלק בגמר שנערך כמה שעות לאחר מכן מול הפועל ראשון לציון ואף שלחו אותם הביתה.

 

הטורניר לזכרו של אלכס יניב, שחקן נבחרת ישראל והפועל חולון, שנפל בקרב על החרמון ב-1973, נערך כבר 44 שנים ומעולם לא קרתה בו תקרית אלימה. רגע לפני הגמר נשא סגן מחלקת הספורט בעיריית חולון, עצמון קצב, נאום ואמר כי הוא מתבייש במה שקרה ומבקש מכולם להתנהג כראוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אלימות במשחק נוער
צילום: getty images
מומלצים