שתף קטע נבחר

פוטבול: טעות שיפוט וגאון בהתהוות

קנזס סיטי שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון נפלא בדנבר, במהלכו חזרה ממינוס 10 ברבע האחרון בזכות הטאץ' של פטריק מהומס ושריקה אחת שהשופטים פיספסו

לפטריק מהומס יש כבר 14 טאצ'דאונים במסירה בארבעת משחקיו הראשונים העונה, אבל הניצחון 23:27 של קנזס סיטי (0:4) בדנבר (2:2) הלילה (בין ראשון לשני) היה הרבה יותר ממספרים. ההגנה של דנבר סגרה נהדר את התופסים והברונקוס הובילו 13:23 ברבע האחרון, אבל בהתעלות יוצאת דופן מהומס אירגן קאמבק מטורף שנתן חותמת סופית על כך שהוא כבר נמצא בעילית של הקוורטרבקים בליגה.

 

לאורך המשחק קארים האנט עזר לו בריצות מצוינות, אבל טראוויס קלסי ושאר התופסים התקשו להתפנות גם כשמהומס ברח מההגנה באחת הריצות המפורסמות שלו. הוא השיג לבדו טאצ'דאון של שמונה יארד, היחיד של קנזס סיטי עד לרבע האחרון.  בינתיים, הרוקיז רויס פרימן ופיליפ לינדזי חתכו את הגנת הצ'יפס בריצות אדירות, הראשון בעוצמה והשני בזריזות, ודנבר בנתה לעצמה יתרון יפה.

 

 

פטריק מהומס קנזס סיטי (צילום: רויטרס)
פטריק מהומס. אחראי על הקאמבק(צילום: רויטרס)

 

ואז הגיע הרבע האחרון. קלסי פתאום קיבל כדור אחרי כדור ממהומס, כולל לטאצ'דאון, והקוורטברק התחיל לרקוד ולייצר מהלכים מדהימים. במקרה אחד הוא כבר היה אבוד לפני שהעבער את הכדור מיד ימין ליד שמאל ומסר איכשהו לטייריק היל, ואחר כך הוציא את הקבוצה מדאון שני ו-30 עם שתי מסירות ענק. ההתקפה הסתיימה בטאצ'דאון מנצח של האנט.

 

חבל רק שנשאר מעט טעם רע. רגע לפני המסירה השנייה במבצע של מהומס מהפסקה הקודמת, שעון המהלך הסתיים ללא תגובה מהשופטים. המסירה הייתה צריכה להיפסל, הקהל רתח, ומהומס רק חייך. בערב כזה, גם אם הייתה נפסלת הוא היה מוצא דרך לתקן במהלך הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים