שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    תכירו: הכוכבים הבאים של ה-UFC

    לפני הקרב הגדול של שבת שכולם מדברים עליו, בואו לקרוא על הסופרסטארים שישלטו בענף בשנים הבאות

    שנת 2018 היא שנה מוצלחת מבחינת עולם ה-MMA. באופן טבעי, הקטר של הענף הפופולרי הוא ארגון ה-UFC שאחרי תקופה פחות טובה ומכירות נמוכות, הוריד את כפפות האתיקה והאצילות הספורטיבית, החזיר את המושעים והמושמצים לפעילות והגיש לנו את אחת השנים הטובות שאנחנו הצופים המסורים זוכרים. עם קצת מזל ובתקווה לאפס ביטולים, היא גם יכולה להירשם כטובה ביותר ב-25 שנות הפעילות של הארגון שהפך למותג.

     

    סביר להניח שתוכלו למצוא המון טורי דעה שיעסקו בקרבות הקרובים שכולנו מחכים להם. לכן לפניכם רשימה אחרת, אין בה אלופים (חביב נורמגומדוב איננו האלוף האמיתי, לפחות לא לפני שבת), אבל זו רשימה של לוחמים מבטיחים שכנראה בשנה הבאה נראה אותם בקרבות מרכזיים, אולי קרבות חגורה. אז קבלו אותם: הבלתי מנוצחים.

     

    חביב נורמגומדוב  ולקווינטה (צילום: AFP)
    נורמגומדוב חובט ביאקווינטה(צילום: AFP)

     

    חביב נורמגומדוב, רוסיה, 0:26, האלוף הזמני במשקל קל

    סביר יהיה לומר ש-UFC 229, חביב נגד קונור מגרגור, הוא אירוע פשוט נפלא מבחינת הרכב הלוחמים. חביב מסומן כבר מספר שנים כמי שאמור לשלוט בקטגוריה שלו, אולם פציעות רבות מנעו ממנו להילחם דווקא באירועים חשובים ביותר. הזכורה מכולן היא קרוב לוודאי זו לפני הקרב מול טוני פרגוסון כששבר צלע, פציעה שכמעט שלחה אותו לפרישה מוקדמת. מפה לשם, חביב מחזיק בחגורה הזמנית למרות שלא נלחם בשום אלוף. לאחר הביטול האחרון, רביעי במספר בין טוני לחביב, היו בתור לקרב החגורה אנתוני פטיס, בריאן אורטגה ומקס הולוויי. הזמן דחק ואף אחד מהם לא הגיע לקרב - ואל יאקווינטה נבחר להיות שק החבטות בדרך לתואר. לא בטוח שחביב ישאר בלתי מנוצח לאחר שיפגוש בקונור. מה שבטוח הוא שמעולם לא התמודד עם לוחם בקליבר של האלוף האמיתי, נתון שעזר לו לשמור על רקורד נקי.

     

    ישראל אדסאניה, ניו זילנד, 0:14, משקל בינוני

    ניאה שה"סטיילבנדר" גם כן מסומן על ידי ה-UFC כמניה בטוחה. במאזן שלו היו 11 ניצחונות, כולם בנוקאאוט, לפני שהצטרף לארגון בדצמבר של השנה שעברה. מאז כבר הספיק להילחם ולנצח שלוש פעמים(!) בין פברואר ליולי. פעמיים הקיקבוקסר גם זכה בתואר "הופעת הערב", אולם לא בטוח שיכולות הקרקע שלו אכן יספיקו כדי להיות אלוף. ב-3 בנובמבר, ב-230 UFC, הוא יפגוש את דרק בראנסן וסביר יהיה להניח שישאר בלתי מנוצח.

     

    שון אומיילי (SugarShow), ארה"ב, 0:10, משקל תרנגול

    שוגר אומיילי בסך הכל בן 23, וכבר נראה כפוטנציאל מרשים. דיינה ווייט מצא אותו בתכנית "הקונטנדר", ומאז צבר שני ניצחונות ב-UFC. כלפי חוץ נראה שמדובר בנער אמריקאי שאוהב לעשן גראס ולשחק במחשב ופחות אוהב להסתפר, אך "שוגר" הראה שהוא לוחם מגוון ומוכשר, כזה שנאהב לראות באוקטגון.

    אומיילי היה אמור להיות חלק מ-UFC 229 אך נפסל בבדיקת חומרים משפרי ביצוע כמה ימים לפני הקרב.

     

    טאי טויוואסה, אוסטרליה, 0:8, משקל כבד

    הענק הסמואי מתכנן להיות פאטור רציני במשקל כבד. לאחרונה הוא הוסיף למאזנו מעט יוקרה עם ניצחון מרשים על אנדריי ארלובסקי המזדקן. טויוואסה הצעיר, בן 25, שופע ביטחון עצמי ומרבה ללכת קדימה בקרבות שלו. יהיה מעניין לראות אותו בקרב הבא מול ג'וניור דוס סנטוס האגדי. אם יישאר בלתי מנוצח כבר תשמעו אותו מדבר על חגורה.

     

    בראיין אורטגה, 0:1:14, ארה"ב, משקל נוצה

    האמריקאי ממוצא מקסיקני הוא הדבר האמיתי. אלמלא הביטול של מקס הולוויי במה שהיה אמור להיות קרב האליפותף אפשר לנחש שהוא כבר היה האלוף. מבלי לזלזל במקס כמובן, אורטגה הוא כנראה הכי קרוב ללוחם מושלם שראינו מזה הרבה זמן. הג'יו גיטסו שלו פשוט מדהים וחצי מהקרבות שלו הסתיימו בהכנעה. הפוטנציאל שלו אדיר והוא כנראה מסמן כמה חגורות במקביל. לא מזמן הודיע שיסכים להיות הגיבוי לקרב בין חביב לקונור, אך ממש בימים האחרונים נתקבלה ההודעה לגבי קרב האליפות לו חיכתה המחלקה. אורטגה ומקס יפגשו בשמיני לדצמבר ב-UFC 231, ואף אחד לא יופתע אם אורטגה יסיים את השנה כאלוף במשקל נוצה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים