שתף קטע נבחר

פוטבול: יוסטון בחרה נכון

הטקסנס התמודדו עם הפלופ הענק ברוק אוסוויילר שהיה אמור להיות העתיד שלהם, והשיגו ניצחון חמישי ברציפות על חשבון מיאמי בזכות חמש מסירות לטאצ'דאון של דשון ווטסון - העתיד האמיתי של המועדון

ברוק אוסוויילר היה אחד הפלופים הגדולים ב-NFL בשנים האחרונות. הוא קיבל חוזה של 70 מיליון דולר ביוסטון כדי להיות המנהיג של הטקסנס שחיפשו קוורטרבק טוב בנרות, אבל היה מזעזע על המגרש והסתכסך עם המאמן ביל אובראיין. הוא נעלם לשנתיים, אבל מנצל כעת את הפציעה של ראיין טנהיל כדי להוביל את מיאמי כבר שלושה משחקים. זה הלך לא רע, עד שהגיע הלילה (ה'), איך לא, ליוסטון.

 

הטקסנס, שפתחו את העונה בשלושה הפסדים, השיגו ניצחון חמישי ברציפות, 23:42 על מיאמי (4:4), במשחק שהבהיר באופן מובהק עד כמה הייתה נכונה ההחלטה לוותר על אוסוויילר ולחכות עוד קצת כדי לבחור את דשון ווטסון הנפלא בדראפט.

 

למאר מילר, טיילר ארווין ודשון ווטסון חוגגים (צילום: רויטרס)
למאר מילר, טיילר ארווין ודשון ווטסון חוגגים(צילום: רויטרס)

 

בזמן שאוסוויילר הותקף ע"י ג'יי-ג'יי וואט, ג'דביאון קלאוני וטיירן מת'יו ונחטף פעם אחת, ווטסון היה פנומנלי עם חמש מסירות לטאצ'דאון ב-16 מ-20 על 239 יארד. הוא הפך הופעה מצוינת, עם שני כדורים לג'ורדן תומאס באנדזון, להופעה פסיכית עם טאצ'דאון על 73 יארד לוויל פולר ברבע השלישי, ואחד על 49 לדיאנדרה הופקינס באחרון. למאר מילר הוסיף טאצ'דאון ו-133 יארד בריצה.

 

למיאמי היה טאצ'דאון אחד במסירה - אבל דווקא של התופס דני אמנדולה שמתמחה במהלכים מפתיעים עוד מימיו בניו אינגלנד ושיגר כדור על 28 יארד קניאן דרייק (שגם רץ פעם אחת לאנדזון). בקיצור, יוסטון היא לא העיר החביבה על אוסוויילר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קייס עוצר את אוסוויילר
צילום: רויטרס
מומלצים