שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ בדרך להדחה מאירופה

החבורה של סער פרנקל נתנה פייט בבית לסן רפאל, אבל הפסידה 36:29 בסיבוב המוקדמות השלישי של גביע האיגוד האירופי. הגומלין בשבוע הבא בצרפת. קבוצת הנשים מחקה פיגור שני שערים מול בלדיאספור הטורקית, ניצחה 27:36 והעפילה לשמינית גמר גביע האתגר

יופי של תפאורה הייתה אחר הצהריים (שבת) בבית מכבי (900 צופים) כששתי הקבוצות של מכבי ראשון לציון, נשים וגברים, ערכו הצגה כפולה במסגרת גביעי אירופה. הגברים התמודדו במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות האחרון של גביע האיגוד האירופי מול פיינליסטית המפעל, סן רפאל, והפסידו 36:29.

 


 

שחקניו של סער פרנקל נתנו פייט לצרפתים במשך 27 דקות, אבל אחרי 14:14 הצליחה סן רפאל לברוח ל-14:17 בהפסקה. במחצית השנייה האורחת כבר טיילה לניצחון והיא התקרבה מאוד להבטחת מקומה בשלב הבתים של המפעל.

 

קראצ'יץ' (צילום: הדר ואן קולא)
קראצ'יץ'(צילום: הדר ואן קולא)

גרא (צילום: הדר ואן קולא)
גרא(צילום: הדר ואן קולא)

 

רסטקו סטויקוביץ' המתאזרח הוביל את כובשי ראשל"צ עם 9 שערים, עמית סטלמן הוסיף 7, ירמי סידי 4, איבן קראצ'יץ', יוני רוזנטל ועומר גרא 2 כ"א, יואב נאמן, ולדי קופמן ומרקו מאטיץ' 1.

 

לקבוצת הנשים של גלעד מאור הלך הרבה יותר טוב. אחרי פיגור של שני שערים מהמשחק הראשון בטורקיה, הצליחה החבורה הישראלית לנצח בסטייל - 27:36 את בלדיאספור ולהעפיל לשמינית גמר גביע האתגר האירופי.

 

מכבי ראשון לציון כדוריד נשים (צילום: באדיבות מכבי ראשל
הן עשו את העבודה. נשות מכבי ראשל"צ(צילום: באדיבות מכבי ראשל"צ)

 

הישראליות שלטו מהפתיחה ועד הסיום. במחצית לוח התוצאות בבית מכבי הראה 8:20 מבטיח למקומיות ושאר המשחק היה לפרוטוקול בלבד. שחקנית נבחרת ברזיל, ז'קלין אנסטסיו, להטה עם 16 שערים, ניצן דואני וגבריאלה פסואה קונסטנטינו 4 כ"א, נלי אמינוב וטלי בראל 3 כ"א, שירה ג'רבי 2, סתיו אלנקרי, מלני חורב, שיר גבזה וקים לוי 1 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון
רסטקו סטויקוביץ'
צילום: חן קלדרון
מומלצים