שתף קטע נבחר

כדוריד נשים: מכבי ראשל"צ הוגרלה מול בודן השבדית

גביע האתגר: נציגת ישראל תארח ב-2 בפברואר את המשחק הראשון (הגומלין ב-9.2) נגד הקבוצה בה שיחקה בעבר השוערת ויקטוריה פולישקובה. גלעד מאור: "ברור שהן פייבוריטיות, זו אחת ההגרלות הקשות שיכולנו לקבל"

מכבי ראשון לציון בכדוריד נשים תתמודד מול בודן השבדית בשלב שמינית הגמר של גביע האתגר האירופי. כך נקבע היום בהגרלה. המשחק הראשון יתקיים בארץ ב-2 בפברואר והגומלין ב-9 בפברואר בשבדיה. כזכור, בשבת האחרונה השיגו השחקניות של גלעד מאור ניצחון מרשים 27:36 במשחק הגומלין בבית מכבי מול פולאטלי בלדיאספור הטורקית, אחרי שהפסידו 26:24 במשחק הראשון באנקרה.

 

בודן, בה שיחקה בארבע העונות הקודמות השוערת של מכבי ראשון לציון ויקטוריה פולישקובה, פתחה בצורה גרועה את העונה בליגה בה רשמה ניצחון אחד בלבד מ-9 משחקים.

 

קרן בן הרוש (צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)
קרן בן הרוש. הגרלה קשה(צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)

 

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור, הגיב: "ראשית, זה כבוד גדול לקבוצת הנשים שלנו להיות מוגרלת בשלב כזה באירופה. אני מכיר את בודן מצפייה במשחקים של ויקטוריה. בשנה שעברה הן גם שיחקו באירופה. זו קבוצה שמגיעה מאחת הליגות החזקות באירופה. בודן עצמה כרגע במקום האחרון ופתחה לא טוב את העונה. יש להן שתי סקורריות מספרד ומצרפת. לשחק באולמות בשבדיה זו חוויה לכל החיים. בסיבוב הקודם הן הביסו ב-11 הפרש את צליה הסלובנית וזה מעיד עד כמה הליגה השבדית חזקה. על פניו זו הגרלה מהקשות שיכולנו לקבל ולצערי גם הביתיות שלהן בגומלין, אבל לימדו אותי לא לוותר".

 

מאור התלוצץ: "אנחנו כבר יודעים את מי נגריל ברבע גמר אם נעלה – מלאגה, קבוצתה לשעבר של גבי פסואה, כי עד עכשיו זה מועדון האקסיות. קודם פולאטלי של ז'קלין אנסטסיו ועכשיו בודן שבה שיחקה ויקטוריה".

 

גלעד מאור (צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)
גלעד מאור(צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)

 

קפטנית מכבי ראשון לציון, קרן בן הרוש: "ההגרלה קשה, אבל אני סומכת על הצוות המקצועי שיכין אותנו בדרך הטובה ביותר להתמודדות. נגיע לתת את המקסימום ולנצח. גם העובדה שויקטוריה שיחקה שם מהווה יתרון, כי היא מכירה אותן ויכולה לצפות את הזריקות שלהן לשער".

 

בסופ"ש: רמה"ש ומכבי ראשל"צ באירופה

א.ס רמת השרון תארח בשישי (16:00) ובשבת (19:00) את זאפורוז'יה האוקראינית לשני משחקים בסיבוב השלישי של גביע האתגר האירופי. הקבוצה הישראלית קנתה את הביתיות מהאוקראינים. מ.כ חולון תתארח בלוקסמבורג לשני משחקים אצל ברחם המקומית גם כן בסופ"ש בסיבוב השלישי של גביע האתגר.

מכבי ראשל"צ תתארח בצרפת לגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בגביע האיגוד האירופי נגד סן רפאל. כזכור, במשחק הראשון הפסידו הישראלים בבית - 36:29.

 

ליגת העל, מחזור שביעי (יום שישי): הפועל ראשל"צ - א.כ נס ציונה (16:00), הפועל אשדוד - קריית מוצקין (15:00), הפועל קריית אונו - בני הרצליה (16:00).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד
ז'קלין אנסטסיו
צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד
מומלצים