שתף קטע נבחר

פוטבול: דרו בריז חילק מתנות לחג

ניו אורלינס כבר ב-1:10, אחרי שהקוורטרבק הפנומן מסר ארבעה טאצ'דאונים למטרות בלתי צפויות בניצחון על אטלנטה. ומה אליוט מדאלאס עשה אחרי הטאצ'דאון שלו?

דרו בריז עושה המון דברים גדולים השנה, אבל איכשהו מצליח להפתיע בכל משחק מחדש. בגיל 39, הוא שועט לעבר זכייה ראשונה בתואר המצטיין של העונה, והלילה (ה') לקח את ניו אורלינס ל-1:10 עם ניצחון מיוחד במינו בערב חג ההודיה, 17:31 על אטלנטה (7:4).

 

מה היה מפתיע ומיוחד? שהוא לא עשה את זה בדרך הקבועה שלו, עם מייקל תומאס, אלווין קמארה ומארק אינגרם. ארבעת הטאצ'דאונים שלו היו לקצה של הקצה ברוטציה: לקית' קירקווד ולדן ארנולד זה היה הטאצ'דאון הראשון בקריירה, לאוסטין קאר השני, וטומילי לואיס בדיוק חזר מפציעה ממושכת. הפלקונס גילו כשגם שמקשים על הכלים המרכזיים של ניו אורלינס, ומגבילים את בריז ל-171 יארד (משהו שהוא משיג בלי למצמץ ברבע אחד), הוא עדיין ימצא דרך לנצח בגדול.

 

דרו בריז (צילום: רויטרס)
דרו בריז. ממשיך לזרוח בגיל 39(צילום: רויטרס)

 

לשיקגו (3:8) לקחו משהו אחר, את הקוורטרבק הנהדר מיצ'ל טרוביסקי, וגם היא לא התרגשה ב-16:23 בדטרויט (7:4). 38 יארד בלבד בריצה מול ההגנה הקשוחה של הליונס (כן, גם הרגליים של טרוביסקי הן נשק שהיה חסר) אילצו את המחליף צ'ייס דניאל למסור, והוא עשה את זה מצוין עם שני טאצ'דאונים ו-230 יארד. מת'יו סטפורד מסר שישה יארד יותר, אבל המספר 2 מתייחס דווקא לפעמים שנחטף.

 

אזיקיאל אליוט פיתח מערכת יחסים מיוחדת עם קערת התרומות הענקית במגרש בדאלאס, אליה זינק פעם אחרי טאצ'דאון לרגל החג. גם הלילה הוא השיג אחד ב-23:31 של הקאובויז על וושינגטון, אבל מחוות החג שלו השתנתה, והוא השליך לתוכה במקום 21 דולר (אחד מצלמי המועדון הגיש לו את הסכום), מספר החולצה שלו, בניסיון לעודד אוהדים לתרום לצדקה.

 

אזיקיאל אליוט (משמאל) דוחף את דאק פרסקוט לקערת התרומות (צילום: EPA)
אזיקיאל אליוט (משמאל) דוחף את דאק פרסקוט לקערת התרומות(צילום: EPA)

 

דאלאס השתוותה לוושינגטון בראש ה-NFC מזרח עם 5:6 בעקבות הניצחון, ונראה שהיא בדרך הנכונה לפלייאוף. זה לא רק בגלל שוושינגטון איבדה במחזור שעבר את אלכס סמית' שגמר את העונה, אלא בגלל שנראה שהטרייד שהביא לקאובויז את אמארי קופר מאוקלנד לפני מספר שבועות היה מבריק. התופס המפוספס היה ענק עם 180 יארד ושני טאצ'דאונים רצופים ומדהימים ברבע השלישי, על 40 ו-90 יארד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים