שתף קטע נבחר

פוטבול: ניצחו בשביל הבעלים המנוח

יוסטון נפרדה בדקת דומייה מהבעלים רוברט מקנייר שהלך לעולמו, ואז השיגה את הניצחון השמיני ברציפות, 17:34 על טנסי. משחק ענק על הקרקע ללמאר מילר

יוסטון (3:8) האריכה הלילה (שני) את רצף הניצחונות שלה לשמונה עם 17:34 ביתי על טנסי (6:5), ועשתה צעד נוסף לעבר הפלייאוף – אבל זה היה ערב עצוב בטקסס.

 

לפני מספר ימים הלך לעולמו בעלי הקבוצה בוב מקנייר, אדם פופולרי ואהוב בעיר ובליגה, ולפני המשחק התקיימה דקת דומייה לכבוד מי שהתעקש שהפוטבול יישאר ביוסטון אחרי שהאוילרס עברו לטנסי (והפכו לטייטנס) והקים את הקבוצה ב-2002.

 

דשון ווטסון במשחק (צילום: גטי אימג'ס)
דשון ווטסון בדרך לטאצ'דאון(צילום: גטי אימג'ס)

 

לא היה סיכוי שבערב כזה הטקסנס ייתנו למישהו לקחת מהם את הניצחון, שהיה מוקדש כולו למקנייר. אמנם מרקוס מריוטה פתח חזק עם מסירה על 61 יארד לטאצ'דאון של ג'ונו סמית' בדרך ל-0:10 לטייטנס ברבע הראשון, אבל רבע שני אימתני של 0:17 הפך את המומנטום, ודשון ווטסון המצוין המשיך באותו הקו כל הדרך לפיניש.

 

ווטסון מסר צמד טאצ'דאונים לדמריוס תומאס (יופי של טרייד שהקפיץ בכמה דרגות את משחק המסירה של יוסטון), וברבע השני נכנס לטירוף יחד עם כל הקהל כאשר למאר מילר רץ לטאצ'דאון מופרע על 97 יארד (סיים עם 162). ווטסון עצמו הרים את הרגליים, רץ לטאצ'דאון משלו וסיים עם 67 יארד על הקרקע ביחד עם 210 באוויר. מריוטה ירד מובס למרות שפיספס את המסירה הראשונה שלו רק 1:09 דקות לסיום (!) וגמר עם 22 מ-23 על 304 יארד עם שני כדורים לאנדזון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דשון ווטסון ולמאר מילר
צילום: רויטרס
מומלצים