שתף קטע נבחר

פוטבול: הקאובוי שוב על הסוס

דאלאס עצרה את ניו אורלינס אחרי עשרה ניצחונות רצופים עם 10:13, ונתנה רמיזה חזקה לכך שהיא יכולה להפתיע בגדול ברגעים המכריעים של העונה

מה מרשים יותר - רצף של שלושה ניצחונות או של עשרה? תלוי מאיזה צד מביטים על העניין. ניו אורלינס (2:10) היא עדיין מועמדת רצינית לאליפות, ועשרת ה-W שהגיעה איתם הלילה (ה') לדאלאס (5:7) הם הצהרה. אבל מה שהקאובויז עשו עם ה-10:13 על הסיינטס - השלישי ברציפות שלהם - היה עוצמתי.

 

זו הייתה עוד פתיחת עונה מעורערת של דאלאס, לא ברורה מבחינת הכיוון שהיא אמורה לתפוס. אמנם הצירוף של התופס אמארי קופר מאוקלנד נתן עומק קריטי שהתבטא במשחקים האחרונים, אבל הניצחון על ניו אורלינס חשף את גודל הפוטנציאל. להחזיק את הסיינטס, שבמחזורים החולפים היו בשיא כוחם, על עשר נקודות בלבד? יש שם משהו.

 

דאק פרסקוט דאלאס פוטבול (צילום: gettyimages)
שחקני דאלאס באקסטזה(צילום: gettyimages)

 

בהנהגת דמרקוס לורנס המעולה, דאלאס סגרה את כל האופציות של דרו בריז וברחה ל-0:13 בהפסקה עם כדור על 16 יארד של דאק פרסקוט לאזיקיאל אליוט. ברבע השלישי נראה היה שבריז מכין קאמבק (מסירה על 30 לקית' קירקווד), ו-2:42 דקות לסיום קאם ג'ורדן הוריד לדשא את פרסקוט וגרם לאיבוד כדור - אבל תוך שני מהלכים בריז נחטף וזה היה הסוף. הוא מסר רק 127 יארד ב-18 מ-28, וביחד עם הריצה הלא אפקטיבית באופן נדיר של אלווין קמארה ומארק אינגרם, הסיינטס נתקעו על 176 יארד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים