שתף קטע נבחר

חצאי גמר הגביע: מכבי ראשל"צ – נס ציונה, אשדוד – חולון

כדוריד: הגרלות נוחות לשתי הראשונות בטבלה. המשחקים יערכו ב-4 בפברואר בהיכל שלמה

באיגוד הכדוריד נשמו בצהריים (שלישי) לרווחה אחרי שבהגרלת חצאי גמר גביע המדינה לא נרשם מפגש בין שתי הפייבוריטיות לזכייה - מכבי ראשון לציון והפועל אשדוד. ראשל"צ תשחק נגד א.כ נס ציונה ואשדוד מול מ.כ חולון. המשחקים יערכו ב-4 בפברואר בהיכל שלמה.

 

במידה וראשל"צ ואשדוד, שתי הראשונות בליגה, היו נפגשות כבר בשלב הזה, הגמר עצמו נגד נס ציונה/חולון היה על הנייר לא אטרקטיבי וקהל גדול לא היה מגיע. בסיטואציה מסוימת הוא אולי היה מועבר מהאולם הגדול בתל אביב (3,400 מקומות ישיבה) למתקן עם קיבולת קטנה יותר.

  

איבן קראצ'יץ' (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
איבן קראצ'יץ'. הוא וחבריו יצטרכו לעבור את נס ציונה(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

 

כזכור, אשדוד הדיחה ברבע הגמר את מחזיקת הגביע המכהנת, הפועל ראשון לציון, אחרי שניצחה אותה בתום דרמה משוגעת 34:35 שנמשכה 80 דקות (שתי הארכות). חצאי הגמר ייערכו ב-4 בפברואר בהיכל קבוצת שלמה.

 

נבחרת ארה"ב מגיעה לישראל

נבחרת ישראל תחזור מחר להתאמן מאז הניצחון הגדול על פולין 24:25 במוקדמות יורו 2020. הכחולים-לבנים מתכוננים לצמד משחקי הכנה נגד נבחרת ארצות הברית בתחילת ינואר. האמריקנים יערכו משחק אימון נוסף נגד נבחרת העתודה הישראלית.

 

הקשר בין הצדדים נוצר בעזרת מאמן ארה"ב רוברט הדין השבדי, שאימן בעבר את ברגנץ האוסטרית וזו קיימה בארת סדרה של משחקי אימון לפני שלוש שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון
צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון
מומלצים