שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ מושלמת, הפועל עדיין במשבר

השחקנים של סער פרנקל השיגו את הניצחון ה-13 ברציפות מפתיחת העונה, הפעם 20:31 על הפועל באר שבע בחוץ. האלופה ספגה הפסד חמישי, 28:21 ברמת השרון. עידן מימון: "אי אפשר להמשיך כך"

מכבי ראשון לציון עדיין מושלמת גם אחרי 13 מחזורים בליגת העל בכדוריד. השחקנים של סער פרנקל ניצחו אתמול (ו') 20:31 בחוץ את הפועל באר שבע ומחזיקים ביתרון של שתי נקודות על פני השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, שבוע לפני המפגש ביניהן.

 

ולדי קופמן ובר מסורי היו הכובשים המצטיינים במכבי ראשון לציון עם 5 שערים כ"א. אשדוד ניצחה 20:34 בבית את בני הרצליה, שהתקשתה ללא יוסי אפו. דור קלדרון כבש 7 שערים לאשדוד וגם השוערים תום שם טוב וטומיסלב סטויקוביץ' הצטיינו.

 

יואב נאמן (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
מכבי ראשון לציון לא עוצרת(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

 

האלופה הפועל ראשון לציון נמצאת במשבר. היא ספגה את הפסדה החמישי העונה 28:21 לא.ס רמת השרון בחוץ ומרוחקת כבר 11 נקודות מהמקום הראשון.

 

נובאק בוסקוביץ' כבש אמנם את שני השערים הראשונים במשחק לזכות הפועל ראשון לציון, אבל ההמשך היה של המארחים שרשמו ניצחון שני רצוף וצימקו לשתי נקודות בלבד את הפער מהאלופה שבמקום השלישי. חן פומרנץ כבש 10 שערים, ליובומיר יוסיץ' ומילאן פבלוביץ' הוסיפו 4 שערים כ"א. יובל גררה ואיתי סורקיס הבקיעו 5 שערים כ"א להפועל ראשל"צ.

 

מאמן הפועל ראשון לציון, עידן מימון, מודע לכך שקבוצתו במשבר: "אנחנו לא משחקים טוב, אין תרומה של הזרים ואנחנו תלויים בהם. נחשוב מה לעשות ונקבל החלטות, אי אפשר להמשיך כך".

 

עידן מימון על הקויום (צילום: ראובן שוורץ)
המשבר נמשך. עידן מימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

א.כ נס ציונה עלתה למקום הרביעי על חשבונה של עירוני רחובות לאחר שניצחה אותה 23:26 בחוץ. שלומי צייטלר וניבו לוי כבשו שערים מכריעים בסיום, שוער נס ציונה אורן מאירוביץ' הצטיין.

 

מכבי קריית מוצקין עלתה למקום השמיני כשניצחה 23:25 את האחרונה הפועל רמת גן בחוץ. מ.כ חולון גברה 25:33 על הפועל קריית אונו, שירדה למקום הלפני אחרון. משחקי המחזור ה-14 יתקיימו ביום שני.

 

מכבי ראשל"צ מושלמת גם בליגת הנשים

לא רק בליגת הכדוריד לגברים מכבי ראשון לציון מושלמת, אלא גם בליגה הלאומית לנשים.

שבוע לפני צמד המפגשים עם בודן השבדית בשמינית גמר גביע האתגר האירופי, השחקניות של גלעד מאור עם מלוא הנקודות גם אחרי 10 מחזורים לאחר שהביסו 19:36 את הפועל אשדוד ביום חמישי האחרון.

 

גבריאלה פסואה (10 שערים) וקרן טפליצקי (4) הצטיינו במשחק, יחד עם נליאמינוב וג'ולי בנצ'יק שהציגו יכולת טובה בהגנה. כוכבת הקבוצה ז'קליןאנסטסיו, חזרה מפציעה שגרמה לה להיעדר בחודשיים האחרונים וכבשה שני שערים. בעקבות פציעתה של השוערת ויקטוריה פוליצ'קובה צירפה מכבי ראשון לציון את השוערת הסרבית תמרה פופוביץ'.

 

השנייה הפועל ראשון לציון ניצחה 22:37 את מכבי פתח תקווה. תוצאות נוספות: מכבי ארזים ר"ג – מ.כ חולון 20:38, הפועל פתח תקווה – הפועל קריית אונו 26:37.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
ולדי קופמן
צילום: אבי מועלם
מומלצים