שתף קטע נבחר

בעקבות שיתופו של אוריארטה, מכבי ת"א תיקנס?

כדורעף: מנכ"ל האגודה לאון ישראלי זומן לחקירה ברשות ההגירה והאוכלוסין מכיוון שהקובני לא קיבל היתר עבודה. אוריאורטה הגיע לצהובים אחרי שישב שנתיים בכלא על חלקו באונס קבוצתי. במכבי ת"א מסרבים להגיב

רשות ההגירה והאוכלוסין חקרה היום את מנכ"ל אגודת מכבי תל אביב ליאון ישראלי, בעקבות שיתופו שלא כחוק של הזר הקובני החדש של קבוצת הכדורעף אוסמאני אוריארטה.

 

על פי הודעת רשות ההגירה והאוכלוסין, הקובני לא קיבל רישיון לעבוד בארץ וגם לא היתר העסקה. בתום החקירה יוחלט על פי הממצאים האם להטיל את הצהובים קנס או להגיש נגד כתב אישום. במכבי ת"א סירבו להגיב לדברים.  

 

 אוסמאני אוריארטה מתחמם (צילום: רינת ורדי, מכבי ת
אוריארטה (מימין). הצהובים הסתבכו?(צילום: רינת ורדי, מכבי ת"א)

 

אוריארטה חתם לאחרונה במכבי ת"א, אחרי שישב קרוב לשנתיים בכלא בעקבות השתתפותו באונס קבוצתי בבחורה פינית במהלך שהותה של נבחרת קובה במדינה למשחקי הליגה העולמית בקיץ 2016.

 

בית המשפט בפינלנד גזר חמש שנות מאסר על אוריארטה, אך לאחר גילויים חדשים בפרשה העונש קוצר והוא שוחרר לקראת סיום 2018.

 

עוד קודם לכן, הגישה הפועל המעפיל ערעור לאיגוד הכדורעף על תוצאת חצי גמר הגביע נגד מכבי ת"א (0:3 לצהובים) בעקבות שיתופו של הקובניט. במכתב ששלח יו"ר המעפיל אלדד שלם למנכ"ל האיגודי יניב נוימן נכתב כי הקבוצה מערערת על התוצאה מכיוון שאוריארטה שותף ללא היתר עבודה. לטענת המפעיל, הוא גם לא יקבל אישור בעקבות האונס הקבוצתי בו לקח חלק. "עננה מוסרית כבדה מרחפת על עצם העסקה", כתב שלם.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות איגוד הכדורעף
אוסמאני אוריארטה
צילום: באדיבות איגוד הכדורעף
מומלצים