שתף קטע נבחר

נמרוד משיח פורש מגלישה

הגולש הוותיק (30), שזכה בשלוש מדליות באליפויות העולם, יודיע מחרתיים על החלטתו במסיבת עיתונאים מיוחדת. לאורך השנים זכורה במיוחד היריבות הספורטיבית שלו עם שחר צוברי

תולה את הגלשן. לאחר תקופה ארוכה של התלבטויות, גולש הרוח נמרוד משיח יקיים ביום שני מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה יודיע על פרישה מפעילות אחרי כ-20 שנים של גלישה תחרותית.

 

משיח בן ה-30 הגיע לשורה של הישגים במהלך הקריירה, כאשר הראשון מביניהם היה ב-2001 בהיותו בן 13 בלבד - אז זכה במדליית הזהב באליפות העולם עד גיל 15 בגלשני "מיסטרל". ביולי 2002 זכה במדליית כסף באליפות העולם עד גיל 17, כשבמדליית הזהב זכה ישראלי אחר, שחר צוברי (האיש איתו משיח הרבה להתעמת במהלך הקריירה).

 

נמרוד משיח. יוצא מהים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נמרוד משיח. יוצא מהים(צילום: אורן אהרוני)

 

ב-2003 זכה משיח במדליית ארד באליפות אירופה לנוער שנערכה בפולין, ושנה מאוחר יותר במדליית הכסף באליפות העולם לנוער. הוא התחרה לראשונה על כרטיס לאולימפיאדה לקראת בייג'ינג 2008, מול צוברי וגל פרידמן, אך הפסיד לצוברי שזכה בארד אולימפי. בסוף אותה שנה החל להתאמן תחת פרידמן.

 

ב-2009 משיח הוכתר כסגן אלוף העולם, וב-2010 (שנה בה נבחר לספורטאי השנה של הוועד האולימפי) וב-2011 זכה במדליות ארד באותה התחרות, אך גם ב-2012 וגם ב-2016 הפסיד שוב לצוברי בקרב על הכרטיס האולימפי לגולשי "ניל פרייד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נמרוד משיח
צילום: אורן אהרוני
מומלצים