שתף קטע נבחר

הסינדרלה מחולון תדהים את מכבי ראשל"צ?

גמר הגביע בכדוריד: קבוצתו של ניסים פלח תנסה לנצח מחר (שני, 20:30) את סער פרנקל ושחקניו, שעדיין לא הפסידו העונה במסגרות המקומיות. ב-18:00 גמר הנשים: הדאבליסטית ארזים ר"ג נגד גלעד מאור ומכבי ראשל"צ

כבר ארבע שנים שמכבי ראשון לציון לא זכתה בגביע המדינה, יותר מדי שנים עבור אחד משני המועדונים (יחד עם הפועל ראשל"צ) המעוטרים בכדוריד הישראלי. מחר (שני, 20:30) תנסה מוליכת הטבלה להניף את הגביע ה-11 בתולדותיה כשתפגוש בהיכל שלמה את הסינדרלה מ.כ חולון, שהעפילה לגמר לראשונה בתולדותיה.

 

מדובר על הנייר באחד ממשחקי הגמר הכי חד צדדיים שהיו בתולדות הגביע. בזמן שהצהובים משייטים לאליפות (עדיין לא הפסידו בליגה), מ.כ חולון שואפת לברוח מהתחתית ולהשתחל לפלייאוף העליון.

 

רסטקו סטויקוביץ' (צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)
ראשל"צ עוד לא הפסידה העונה בארץ. רסטקו סטויקוביץ' בפעולה(צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

"חולון ראויים להגיע לגמר", אומר מאמן ראשל"צ סער פרנקל. "הם עשו כברת דרך מרשימה (הדיחו את הרצליה, רמה"ש ואשדוד). אנחנו יודעים מה כוחנו, מה עשינו עד עכשיו ואנחנו רוצים להצדיק את האשראי".

 

חולון נחשבת לקבוצה האגרסיבית בליגה. בחצי הגמר מול אשדוד ביצעו שחקניו של ניסים פלח לא פחות מ-60 עבירות. פרנקל מודע למצב הזה: "אני פונה לשופטים - לשמור על בריאות השחקנים ולהקפיד על חוקי המשחק".

 

פלח התייחס לגמר מנקודת מבטו: "לפני חצי הגמר אמרתי שנזדקק לנס והוא קרה. אני חוזר ואומר את זה גם לפני הגמר. מי יודע אולי נעשה את הבלתי יאמן".

 

כדוריד מ.כ חולון (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
תמשיך להפתיע? מ.כ חולון(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

 

נשים: חדש מול ישן

ארזים רמת גן היא אחת הקבוצות הוותיקות בכדוריד הנשים. בעונה שעברה זכתה בדאבל והניפה גביע ראשון מאז שנות השמונים. מכבי ראשל"צ לעומת זאת היא פרויקט חדש של ראול סרוגו, שגייס למערכה את אחד המאמנים הטובים בענף גלעד מאור, שביצע את המעבר מהגברים לנשים.

 

בינתיים השתיים נפגשו פעם אחת וראשל"צ ניצחה 29:31 לאחר מותחן.

"ארזים קבוצה מצוינת עם צוות שחקניות מעולה", מחמיא מאמן ראשל"צ ליריבתו. "אנחנו נעשה הכל להתמודד שווה בשווה איתן ואולי להגשים חלום ולהביא תואר ראשון לקבוצת הנשים של המועדון".

 

מאמן ארזים ניב ויינטרוב אמר: "זוהי הגעה שלישית ברציפות שלנו לגמר הגביע ואנחנו רוצים לשמור את התואר אצלנו. שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהתקדם בצד המקצועי ולהיאבק על התארים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
ולדי קופמן
צילום: אבי מועלם
מומלצים