שתף קטע נבחר

יו"ר איגוד הקיאקים התפטר ותקף: "התייחסו אליי כמו כלבלב"

פרסום ראשון: דני בארי החליט לסיים את תפקידו וטען להתנהלות בעייתית של מינהל הספורט והאגודות: "דודו מלכא (סגן ראש מינהל הספורט) הוציא לי את המיץ, אמר שימחק לנו את הענף. האגודות עשו לי זובור"

יו"ר איגוד הקיאקים דני בארי הודיע היום (שלישי) על התפטרותו, ובשיחה עם ynet הוא תוקף ומונה את הסיבות להחלטה.

 

"זה לא היה בתוכניות שלי לריב עם כולם", סיפר בארי. "לא הלכתי לגייס אותם, הייתה לי תמיכה של הוועד האולימפי אבל הוא לא עושה סדר מבפנים. אחד הדברים שדחפו אותי החוצה זה המלחמות בפנים ובחוץ, אני בן 70 ולא הייתי מוכן שיתייחסו אלי ככלבלב כמו שעשו במינהל הספורט".

 

 קיאקים (צילום: EPA)
יו"ר האיגוד תוקף: "דחקו אותי לפינה"(צילום: EPA)

 

"דודו מלכא (סגן ראש מינהל הספורט) הוציא לי את המיץ ולא העביר את הכספים כמו שצריך והמזכ"לית לא קיבלה חצי שנה כסף בגלל זה וגם היחס שלו – למשל באנו לפגישה כדי שיסביר לנו איך זה קרה, הוא לא היה במשרד ואז ראה אותי ויצא לאכול. באנו במיוחד, ישבנו, התייבשנו ואחרי שהלכנו הוא אמר שאם לא נחזור, הוא ימחק לנו את ענף הקיאקים".

 

"ובפנים חשבתי שיבואו ויגידו 'יש הזדמנות לשנות', אבל כל אחד בדרך שלו ולא הייתי מוכן לחתום על כל דבר. האגודות עשו לי זובור ודחקו אותי לפינה, עשיתי הכול בהתנדבות בדרך שאני מאמין. רציתי לעשות טוב ולא עזרו לי ועכשיו הכול תקוע באיגוד הזה ושום דבר לא קורה, כשאין ניהול תקין ל-2020. אין שום דרך חזרה, אני בחוץ".

 

תגובת מנהל הספורט ודוד מלכא תובא כשתתקבל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
בלגן באיגוד הקיאקים
צילום: EPA
מומלצים