שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מה צפוי בעתיד להפועל חולון? / תוכן גולשים

    לקראת העונה הקרבה הפועל חולון מינתה מאמן חדש בדמות שרון דרוקר, לאחר קדנציה בת ארבע שנים של דן שמיר במועדון, מה שמסמן על תחילת דרך חדשה ושונה במועדון ששואף ליותר ורוצה סוף סוף להחזיר את תואר האליפות

    הפועל חולון היא אחת הקבוצות המיוחדות בליגה הישראלית. היא עברה שנים הפכפכות, עם הצלחות כמו זכייה בתארים לצד כישלונות שהטילו ספק בנוגע להמשך קיומו של המועדון. ב-2001 חולון אפילו ירדה לליגה הלאומית בגלל קשיים כספיים, והשפל נמשך עם קריסה לארצית, אך אחרי שמיקי דורסמן רכש אותה ב-2002, הגיעו השגשוג וההתקדמות, עד לזכייה באליפות המפוארת ב-2008. ואז, בלי דורסמן (שחזר לאחר מספר שנים), שוב היה קשה למצוא מקורות מימון ולשחזר את אותם הישגים. וכך ראינו את הנדנדה נמשכת, עם מעבר לאולם חדש במקום אולם הפחים, נפילה למקום האחרון ב-2015/16, מאבק בעלות ועוד ועוד ועוד.

     

    אפשר לומר שעונת 2016/17 סימלה את תחילתו של קו עלייה מחודש של חולון, עם סיום העונה הסדירה במקום הראשון והגעה לחצי גמר גביע המדינה. בהמשך חולוניה הוכיחה שאותה עונה לא הייתה חד פעמית, והייתה במרחק נגיעה מדאבל היסטורי אחרי שזכתה בגביע המדינה (סל ניצחון של גלן רייס גוניור שעצר שמונה זכיות רצופות של מכבי ת"א, בדומה לאליפות ההיא שעצרה 14 צהובות), אבל הובסה ע"י אותה מכבי ת"א בגמר הפיינל פור.לא רק שהיא ביססה את עצמה כקבוצת צמרת מן המניין, היא גם זו שפתחה רשמית את התחרות אחרי עידן מכבי - מה שמחזק את דבריי שמדובר באחת הקבוצות המיוחדות שיש לנו בליגה.

     

    קורי וולדן נפרד מהקהל של חולון (צילום: עוז מועלם)
    קורי וולדן נפרד מהקהל של חולון(צילום: עוז מועלם)

     

    וכאמור, היא גם הפכפכה באופי שלה. זה בא לידי ביטוי בעשור הקודם שלה, וזה בא לידי ביטוי גם כיום. העונה היא חוותה הצלחה אדירה בליגה, הייתה היחידה העונה שסיימה סיבוב שלם ללא הפסד ולרוב נהנתה מהופעות אדירות של קורי וולדן, אבל, וזה אבל גדול, למרות כל ההישגים, השיאים, התארים האישיים והניצחונות, חולון לא זכתה בתואר. היא הפסידה בחצי גמר הגביע להפועל ירושלים, ובפלייאוף הפסידה כבר ברבע הגמר 3:1 לראשל"צ, קבוצה שרק הפסידה לה בעונה הסדירה. יש שיאמרו שזה בגלל מכת הפציעות שתקפה את המועדון - ובאמת מדובר באחד הגורמים לסיומת החלשה. חולון איבדה שחקנים מאוד משמעותיים כמו גיא פניני וטי-ג'יי קליין שהובילו אותה במשך העונה, והגיעה לפלייאוף עם רוטציה מאוד מצומצמת. ועדיין, זה היה סיום צורב לעונה מצוינת.

     

    לקראת העונה הקרבה הפועל חולון מינתה מאמן חדש בדמות שרון דרוקר, לאחר קדנציה בת ארבע שנים של דן שמיר במועדון, מה שמסמן על תחילת דרך חדשה ושונה במועדון ששואף ליותר ורוצה סוף סוף להחזיר את תואר האליפות. אז בואו נעביר את המיקרופון אליכם: איך הייתם מגדירים את העונה האחרונה של הפועל חולון, כהצלחה או ככישלון? ולאן לדעתכם הקבוצה הולכת בעונה הבאה, ומה תהיה השפעתו של דרוקר - אליפות היסטורית או שהמגמה ההפכפכה תימשך?

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: ראובן שוורץ
    שלומי הרוש
    צילום: ראובן שוורץ
    מומלצים