שתף קטע נבחר

קפיצה לגובה: שיא אישי לנאסר, ציון דרך מרגש לפרנקל

גרנד-פרי נעורים האיר פנים לשתי הקופצות. דניאל פרנקל השיגה את התוצאה הטובה ביותר שלה מאז החליפה רגל מנתרת לפני שלוש שנים. חנין נאסר בת ה-21 קבעה את התוצאה הטובה בקריירה שלה

הקופצות לגובה, דניאל פרנקל וחנין נאסר, רשמו הערב (ראשון) תוצאה יפה בגרנד-פרי נעורים. השתיים ניתרו לגובה 1.82 מטר ורשמו כל אחת ציון דרך מיוחד משלה. פרנקל (מכבי ת"א) השיגה את התוצאה הטובה ביותר שלה מאז החליפה את הרגל המנתרת לפני שלוש שנים, בעוד נאסר (אתלטי הנגב'/באר-שבע) חגגה שיא אישי חדש. מי שניצחה בתחרות הייתה פרנקל שעברה את הגובה בניסיון הראשון, לעומת נאסר שעשתה זאת בניסיון השני.

 

פרנקל בת ה-31 היא מהיחידות בעולם שהחליפו רגל מנתרת לאחר פציעה וגם הייתה קרובה לעבור 1.85. "מצד אחד אני מאושרת, מצד שני אני מבואסת. זו ממש החמצה, הפלתי את הרף עם העקב", הגיבה בסיום פרנקל שעובדת במקביל כעורכת דין. הקופצת גם חולמת על הכרטיס לטוקיו 2020, אך כדי לעשות זאת תצטרך להשיג 1.94 מטר.

 

דניאל פרנקל באליפות ישראל (צילום: אורן אהרוני)
דניאל פרנקל. שיא עם הרגל המנתרת החדשה(צילום: אורן אהרוני)
 

 

נאסר בת ה-21 נחשבת לכישרון גדול וחולקת עכשיו את המקום השישי-שביעי בטבלת כל הזמנים בישראל יחד עם מרינה שפרן, בתו של מאמנה אנטולי שפרן. גם במקום השלישי קיבלנו הפתעה, כשמעיין שחף (32, מכבי חיפה), הצליחה לקפוץ ל-1.76, התוצאה הטובה ביותר שלה מאז ילדה את תאומיה לפני שנתיים.

 

בקפיצה לגברים ניצח דימה קרויטר (מכבי ת"א) עם 2.13, בקפיצת ג'אמפ-אוף לאחר שסיים ראשון בנתונים דומים לצור ליברמן (לידר), 2.10. עמרי סדן (מכבי רשל"צ) השיג פעם נוספת 10.65 שניות ב-100 מטר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דניאל פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים