שתף קטע נבחר

נבחרת הברידג' עד גיל 16 זכתה באליפות אירופה

השחקנים הצעירים השיגו מדליית זהב בקטגוריית הגיל שלהם באליפות שהתקיימה בנורבגיה. הנבחרת עד גיל 26 סיימה במקום השביעי, שהבטיח את העפלתה לאליפות העולם בשנה הבאה

הישג גדול לברידג' הישראלי באליפות אירופה לנבחרות צעירות: הנבחרת עד גיל 16 זכתה במדליית זהב בתחרות שנערכה בנורבגיה. הרכב הנבחרת הצעירה שהשלימה אליפות מצוינת כלל את נועם ברגר ולביא בציה גרינברג, אופק סבח ודניאל מסיקה, טל סמואלוב ועידו מושקוביץ. קפטן הנבחרת הוא דני לוינשטיין והמאמן הוא מושיקו מיוחס.

 

ארבע נבחרות ישראל בארבע קבוצות גיל השתתפו בקטגוריות השונות באליפות היבשתית. נבחרת הצעירים (עד גיל 26) סיימה במקום השביעי שהבטיח את העפלתה לאליפות העולם שתתקיים ב-2020 (שמונה הנבחרות הראשונות עולות).

 

הנבחרת עד גיל 16 באליפות אירופה בנורבגיה (צילום: פרטי)
הנבחרת עד גיל 16 באליפות אירופה בנורבגיה(צילום: פרטי)

 

גלעד אופיר, יו"ר ההתאגדות הישראלית לברידג', אמר בעקבות התוצאות: "קיבלנו היום הוכחה ספורטיבית ברורה ונרגשת - ברידג' הוא משחק לכל הגילים והברידג' הישראלי הוא מעצמה עולמית. נבחרת הילדים עד גיל 16, שזכתה היום באליפות אירופה, היא תוצר של השקעה רבת משאבים בצעירים, השקעה שנכונה ומניבה פירות בכל תחום ובוודאי בענפי הספורט. זה כיף וזו גאווה גדולה לשחקנים, לצוות המלווה, להתאגדות, למדינה וכמובן להתאחדות אילת שתומכת לאורך כל הדרך".

 

נשיא התאחדות אילת, אריק קפלן: "אנחנו גאים בספורטאים הצעירים שלנו. הענף לא מפסיק להביא הישגים וכבוד רב, וזאת רבות בזכות עבודה נהדרת של ראשי האיגוד. אין ספק שהברידג' בארץ שייך גם לצעירים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
נבחרת הברידג' הצעירה
צילום: פרטי
מומלצים