שתף קטע נבחר

"אם האיראנית פרשה בגלל המצב הפוליטי, זה עצוב מאוד"

קסניה פוליקרפובה, שחקנית הבדמינטון הישראלית, הגיבה על ההתחמקות של סאמין אבדקויסטח מההתמודדות מולה בסיבוב הראשון של טרניר לאגוס בניגריה, בטענה לפציעה: "ספורט צריך להיות משוחק מחוץ למגרש הפוליטי, כולי תקווה שארגון הבדמינטון העולמי ידע לטפל בזה כדי למנוע מקרים דומים בעתיד"

שחקנית הבדמינטון הישראלית, קסניה פוליקרפובה, עלתה היום (חמישי) לרבע גמר טורניר לאגוס שבניגריה, לא לפני שעלתה למתקפה. פוליקרובה הייתה אמורה לפגוש בסיבוב הראשון את האיראנית סאמין אבדקויסטח, אלא שלאחר שיריבתה ראתה את ההגרלה היא פרשה מהתחרות ובמקומה הוכנסה אמין יופ כריסטופר המקומית, שלא הייתה אמורה להשתתף. הסיבה הרשמית לפרישה מהצד האיראני הייתה פציעה לכאורה.

 

"אני לא יודעת מהי הסיבה האמיתית שבגינה היא פרשה", כתבה פוליקרובה בפוסט ברשתות החברתיות, "אבל אני כן יכולה להגיד שאם זה קרה בשל המצב הפוליטי בין שתי המדינות אז זה עצוב מאוד. ספורט צריך להיות משוחק מחוץ למגרש הפוליטי. כולי תקווה שארגון הבדמינטון העולמי ידע לטפל בסיטואציה בצורה טובה במטרה למנוע ממקרים כאלה לחזור על עצמם בעתיד, ולשמור את הספורט שלנו יותר הוגן והגון עבור ספורטאים מכל המדינות בצורה שווה".

קסניה פוליקרפובה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
קסניה פוליקרפובה(צילום: אורן אהרוני)

 

פוליקרובה שיחקה שני משחקים ביום אחד ועלתה לרבע הגמר, לאחר שניצחה בפתיחה יריבה מקומית ובשמינית הגמר לא התקשתה מול סוניה קונקלבס הפורטגלית (156 בעולם) בניצחון בתוצאה 17:21, 10:21. באותו טורניר, גם השחקן הבכיר של ישראל מישה זילברמן עלה לרבע הגמר, לאחר שגבר 14:21, 13:21 על אווארד שו האמריקני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
קסניה פוליקרפובה
צילום: יועד כהן
מומלצים