שתף קטע נבחר

טראמפ זכה באליפות הבינלאומית ויחזור לראש הדירוג העולמי

סנוקר: אלוף העולם הציג כושר אדיר בהופעתו הראשונה מאז הזכייה בתואר העולמי והביס 3:10 בגמר את שון מרפי: "כל עוד אני עובד קשה, אין סיבה שלא אמשיך לנצח"

קצת יותר משלושה חודשים אחרי שהוכתר בפעם הראשונה בקריירה לאלוף העולם, ג'אד טראמפ לא יכול היה לבקש פתיחת עונה מושלמת יותר עבורו.

 

תוך תצוגת סנוקר אדירה, טראמפ הביס ללא בעיות 3:10 את שון מרפי בגמר האליפות הבינלאומית בסין, הטורניר הראשון בו הוא משתתף העונה, וזכה ב-175 אלף פאונד.

 

ג'אד טראמפ (צילום: גטי אימג'ס)
טראמפ. ווינר(צילום: גטי אימג'ס)

 

בנקודת זמן זו, כשרוני אוסאליבן טרם פתח את העונה ולא ברור באיזה כושר יגיע אליה אחרי תצוגת הנפל באליפות העולם, טראמפ נמצא פשוט רמה מעל הענף. הפגרה הארוכה לא פגמה במאום ביכולת שלו שנראתה כמו המשך ישיר לכושר המפלצתי שהציג באליפות העולם. עוד לפני הניצחון הקליל בגמר, הוא הביס 4:9 את מארק סלבי, אגוז קשה לפיצוח בימים כתיקונם, בחצי הגמר.

 

כבר אחרי שניצח ברבע הגמר הובטחה לטראמפ החזרה לראש הדירוג העולמי לראשונה מאז 2013, על חשבונו של אוסאליבן שכאמור לא השתתף בטורניר הנוכחי. בגמר טראמפ סיים את הסשן הראשון ביתרון 3:6 ובסשן השני לא נתן למרפי שום סיכוי וסגר סיפור עם ברייקים של 80, 63, 102 ו-62 נקודות.

 

ג'אד טראמפ (צילום: גטי אימג'ס)
טראמפ בשולחן(צילום: גטי אימג'ס)

 

"קל מאוד להיסחף אחרי שזכית באליפות העולם ולהוריד מהגז, אבל עבדתי קשה כמו שאלוף עולם אמור לעבוד והזכייה הזו מוכיחה זאת", אמר טראמפ, "אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך, אבל כל עוד אני עובד קשה ונמצא במקום הנכון מבחינה מנטאלית – אין סיבה שלא אמשיך לנצח. לכל אחד יש תקופות רעות, אני מקווה ששלי לא תגיע בעשר השנים הקרובות".

 

מרפי: "אני מאוכזב מאוד. לא הופעתי למשחק. טראמפ שיחק כמו אלוף עולם. בכל זאת, זה היה שבוע נהדר עבורי. הגעתי לגמר והייתי במרחק ניצחון מלקחת את הגביע הביתה. כואב לי כרגע, אבל ביחס למקום שבו הייתי בשנה האחרונה זו פתיחה מצוינת לעונה".

 

מרפי. לא הפעם (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
מרפי. לא הפעם(צילום: GettyImages)

 

הטורניר הגדול הבא של העונה הוא שנגחאי מאסטרס, טורניר הזמנה בהשתתפות 16 הראשונים בדירוג העולמי, שייפתח ב-9 בספטמבר.

 

בנושא אחר, נבחרת ישראל עם שחר רוברג, דוד ויצמן ושי ארמה משתתפת בימים אלו בטורניר ידידות בגרמניה יחד עם נבחרות שווייץ, אוסטריה וגרמניה. נכון לעכשיו הנבחרת מדורגת שלישית מבין הארבע. רוברג אגב זכה בשבוע שעבר באליפות ישראל בסנוקר שישה אדומים אחרי שניצח 1:5 בגמר את דימה דרבקין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים