שתף קטע נבחר

שגיא מוקי: "התבגרתי, יכול לנצח כל אחד בעולם"

אחרי שנה גדושה בהישגים, הג'ודוקא (27) בטוח שהוא ישיג את מה שחסר לו: מדליה באליפות העולם שתיערך ביפן. הראיון המלא היום (ראשון) במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"

זו הייתה שנה חלומית עבור שגיא מוקי. הג'ודוקא הישראלי הבכיר הטיל שוב ושוב את יריביו באיפונים מרשימים, עמד שלוש פעמים במקום הכי גבוה בפודיום, ואחרי תקופה ארוכה כבש מחדש את ראשות הדירוג העולמי במשקל של עד 81 ק"ג.

 

בשבוע הבא ייכנס מוקי (27) בשערי ההיכל המיתולוגי "ניפון בודוקאן" במולדת הג'ודו יפן, כדי לקחת חלק באליפות העולם, שתהווה את המבחן החשוב ביותר שלו לפני שישוב לשם בעוד פחות משנה להתחרות על מדליה אולימפית.

 

שער מדור הספורט של
שער מדור הספורט של "ידיעות אחרונות", היום

 

זו תהיה הזדמנות מצוינת עבורו לא רק לערוך היכרות עם האולם המפואר, אלא גם לעבור מסלול כמעט זהה, כולל יריבים אפשריים, למה שמצפה לו בקיץ הבא. גם מוקי יודע שהמשימה לא תהיה פשוטה, בטח לאחר שבשנה שעברה, באותו מעמד בבאקו, הוא הודח כבר בשמינית הגמר, ולמעשה מעולם לא לקח מדליה בתחרות הזו.

 

חסרה לך מדליה באליפות העולם

"זו המטרה שאני רוצה להגשים, מטרה שנמצאת בהישג יד ומאוד חשובה בשבילי. משהו שאני רוצה לסיים איתו את הקריירה. בכל זאת, מדובר באליפות העולם ואנחנו עושים הכל כדי שזה יקרה. אנחנו

 הולכים לישון בעשר בערב, מבטלים את כל האירועים ומתמקדים נטו בג'ודו ובאימונים".

 

"אני מרגיש שחזרתי מהפציעה עם ערך מוסף", הוסיף מוקי. "כי בכל זאת התחריתי בריו עם פריצת דיסק, ועשיתי את מה שעשיתי, ובכך ידעתי שאני יכול להגיע לכל תחרות עם החיסרון הכי גדול, ועדיין לנצח כל יריב. זה הכניס בי המון מוטיבציה".

 

הראיון המלא היום (ראשון) במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שגיא מוקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים