שתף קטע נבחר

הטלנובלה של מאורו איקרדי ממשיכה גם בפריז

אחרי הפיצוץ הגדול באינטר עבר החלוץ לפ.ס.ז', אבל גם שם מדווחים מדורי הרכילות שהארגנטינאים האחרים, פארדס ודי מריה, מתרחקים ממנו בגלל מסי. איך הוא יסתדר עם ניימאר, קבאני ואמבאפה והאם יעזוב לנאפולי בינואר כפי שטוענת אשתו? הערב (22:00) ריאל מדריד מחכה לו

נראה שהטלנובלה של מאורו איקרדי לא תסתיים לעולם. האיש שכיכב בכל הכותרות האפשריות רק בן 26, אבל דומה שהוא על המגרשים באירופה כבר המון שנים, ולא רק בגלל אשתו ובגלל שהוא נחשב לאחד הכוכבים המועדפים על מדורי הרכילות. כעת הגיע פרק חדש והכל מצפים לדעת מה יקרה בו.

 

 

בחודשים האחרונים היה ברור שהוא בדרך לעזוב את אינטר, ועם סיום חלון ההעברות הוא עבר בהשאלה לפריז סן ז'רמן. הערב (רביעי, 22:00) הוא אמור לערוך את הופעתו הראשונה בליגת האלופות במדי קבוצתו החדשה שתתמודד בביתה מול ריאל מדריד, אחת הקבוצות שהתעניינו בשירותיו. הוא לא לגמרי כשיר ולא ברור אם אכן ישחק, אבל מעסיק את האוהדים והתקשורת.

 

מאורו איקרדי (צילום: רויטרס)
מאורו איקרדי במשחק מול שטרסבורג(צילום: רויטרס)

 

שש שנים שיחק איקרדי באינטר, כבש בצרורות (111 שערים ב-183 משחקים) ואף נבחר לשחקן העונה בליגה האיטלקית (2018) ופעמיים ל-11 של העונה (2015 ו-2018). אבל הוא גם כיכב בלא מעט שערוריות וההידרדרות ביחסיו עם האוהדים סללה את הדרך לעזיבתו. הכל החל כשהוא כינה אותם "חארות" בספר שכתב, אמירה שהובילה לשלילת סרט הקפטן ממנו בפברואר האחרון.

 

המתיחות רק הלכה וגברה כאשר אשתו של איקרדי והסוכנת שלו, וונדה נארה, העבירה ביקורת על חבריו לקבוצה בראיונות שהעניקה לטלוויזיה האיטלקית. לאחר מכן הוא לא שיחק למעלה מחודשיים, כשהתירוץ מצד הקבוצה היה שהוא פצוע.

 

מאורו איקרדי (צילום: EPA)
חגג המון באינטר. מאורו איקרדי(צילום: EPA)

 

כשרומלו לוקאקו הגיע לאינטר בקיץ האחרון וקיבל את החולצה עם המספר של איקרדי (9) היה ברור שהארגנטינאי יעזוב. הנראזורי טענו אמנם שהוא יקבל את החולצה מספר 7, אבל לכולם היה ברור שהקשר בין הצדדים עומד להסתיים. הדברים קיבלו תוקף רשמי כאשר המאמן החדש אנטוניו קונטה והמנהל הספורטיבי בפה מארוטה הודיעו במסיבת עיתונאים לפני פתיחת העונה שאיקרדי לא נכלל בתוכניות המקצועיות שלהם. חברו באינטר לאוטרו מרטינס, סיפר: "היינו מדברים המון, הוא לא רצה לעזוב".

 

עם סגירת חלון ההעברות עבר איקרדי מאינטר לפריז סן ז'רמן בהשאלה לעונה אחת, עם אופציה לרכישה תמורת 70 מיליון אירו. הוא העדיף את הקבוצה הצרפתית למרות שגם ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, יובנטוס, נאפולי ומנצ'סטר יונייטד התעניינו בו. את הופעת הבכורה הוא ערך כמחליף (נכנס במקום הקמרוני אריק צ'ופו מוטינג) בניצחון 0:1 על שטרסבורג, בו כבש ניימאר שער במספרת. 

 

מאורו איקרדי (צילום: EPA)
מאורו איקרדי באימון לפני המשחק הערב(צילום: EPA)

 

על פניו המעבר אמור לעשות לאיקרדי רק טוב, כי נראה שבהחלט הגיע הזמן שהוא יפתח דף חדש בקריירה. השאלה היא כיצד הוא יסתדר בסגל מלא באגו וכוכבים כמו ניימאר, קיליאן אמבאפה ואדינסון קבאני, ועוד בקבוצה שנמצאת בלחץ אחרי שלא זכתה בשום תואר משמעותי באירופה ולא הביאה קבלות לסכומים העצומים המושקעים בה.

 

מצד שני, בצרפת הוא לא ימקד את כל תשומת הלב ולא יהווה מטרה ראשית לביקורת מצד התקשורת. ברור שניימאר וקבאני יספגו את האש לפניו, בעיקר הברזילאי שיחסיו עם האוהדים במשבר אחרי שעשה הכל כדי לעבור לברצלונה. מעניין יהיה לראות גם אם איקרדי מסוגל לנגן כינור שני לכוכבים גדולים יותר ממנו.

 

מאורו איקרדי (צילום: AP)
האם איקרדי וניימאר יסתדרו ביניהם?(צילום: AP)

 

הערב איקרדי יפגוש את ריאל מדריד, אבל לא ברור אם יפתח למרות ההיעדרות של ניימאר המושעה וקבאני ואמבאפה הפצועים. המאמן תומאס טוכל לא נתן תשוה ברורה: "אני לא יודע אם מאורו כשיר וכמה זמן הוא יכול לשחק. יכול להיות שהוא יפתח ויכול להיות שצ'ופו מוטינג יפתח. כולם יודעים שיש לנו חלוצים שייעדרו, אבל אני בוטח בשחקנים שיעמדו לרשותנו".

 

טוכל ייאלץ להציב הרכב חסר, אבל איקרדי גורם לכך שזינדין זידאן עדיין מודאג. מאמן ריאל מדריד יודע שהצרה יכולה להגיע מהחלוץ הארגנטינאי: "איקרדי שחקן טוב מאוד והראה את זה. צפיתי בו כששיחק באינטר".

 

איקרדי עם וונדה והילדים (צילום: AFP)
איקרדי עם וונדה והילדים(צילום: AFP)

 

בינתיים מתרגל איקרדי לחיים החדשים בצרפת, אבל הרכילויות נמשכות גם שם. ב"'לאקיפ' נכתב ששני הארגנטינאים האחרים של פריז סן ז'רמן, לאנדרו פארדס ואנחל די מריה, מתרחקים

ממנו ולא נראים בחברתו, הכל כדי לא להרגיז את ליונל מסי. כזכור, בעבר דווח על כך שכוכב ברצלונה אחראי לכך שאיקרדי לא משחק בנבחרת ארגנטינה, מכיוון שהוא כועס עד היום על כך שאיקרדי היה אחראי לגירושיו של חברו מקסי לופס מוונדה נארה, איתה ניהל רומאן כשעדיין הייתה נשואה ללופס.

 

מי שהפך בינתיים לחברו הוא השוער קיילור נבאס. הארגנטינאי והקוסטה ריקני נראו מבלים ביחד עם נשותיהם, אבל גם לסיפור הזה נדבקו הלשונות הרעות, שטענו שאיקרדי הציע חברות באינסטגרם לאשתו של נבאס ורמזו לקשר רומנטי בינהם.

 

וונדה נארה, בכל אופן, נשמעת רגועה. בראיון לתוכנית הטלוויזיה האיטלקית "טיקי טקה" היא סיפרה: "פריז עיר מאוד יפה ואני מאושרת. זו הזדמנות נהדרת עבור מאורו וגם הילדים שלנו מרוצים. גם האוהדים של הקבוצה תומכים בה מההתחלה ועד הסוף. קיבלו אותו יפה מאוד וזו הייתה הרגשה נהדרת לשמוע את הכרוז קורא בשם שלו. בחרנו מועדון גדול שאי אפשר לסרב להצעה שלו. מהבחינה הלוגיסטית זו לא הייתה האופציה הטובה ביותר, אבל רק מבחינתי ולא מבחינתו. כבר פגשנו שם חברים חדשים כשהלכנו למסעדה איטלקית".

 

די מריה בפעולה (צילום: גטי אימג'ס)
הרכילאים טוענים שדי מריה מתרחק מאיקרדי(צילום: גטי אימג'ס)

מאורו איקרדי (צילום: EPA)
איקרדי. גם חבריו בפ.ס.ז' לא יודעים כמה זמן יישאר(צילום: EPA)

 

וכרגיל, כשנארה מתראיינת, היא זורקת פצצות. הפעם היא רמזה שבעלה עשוי לעבור לנאפולי כבר בחלון ההעברות הקרוב: "הכסף שהם הציעו עבורו עדיין נותר ברשותם. יכול להיות שיהיו הפתעות בינואר". איך אמרנו, טלנובלה בלתי נגמרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מאורו איקרדי
צילום: רויטרס
מומלצים