שתף קטע נבחר

התעמלות אמנותית: מקום רביעי לישראל באליפות העולם

דיווח מיוחד מבאקו: הבנות שהבטיחו את מקומן במשחקים האולימפיים בתחרות הקרב-רב סיימו במקום הרביעי בתרגיל עם חמשת הכדורים ובמקום השישי בתרגיל עם האלות והחישוקים

 

המשלחת הישראלית לאליפות העולם בהתעמלות אמנותית סיימה היום (א') את דרכה בתחרות. לאחר ההצלחה הגדולה בתחרות היחידות, בהן הושגו שש מדליות ומקומות במשחקים האולימפיים על ידי לינוי אשרם וניקול זליקמן, השתתפו הבנות בתחרות על מכשירים נפרד. 

 

הנבחרת החדשה, שעברה שינויים בחודשים האחרונים, אבל גם רשמה לא מעט הישגים בתחרויות הסבב השונות, דורגה במקום השישי הכללי בתחרות הקרב רב והשיגה את הכרטיס לטוקיו 2020. היום סיימו הבנות במקום הרביעי בתחרות עם חמישה כדורים בנפרד ובמקום השישי בתרגיל עם אלות וחישוקים.  

  

התעמלות אמנותית (צילום: אורן אהרוני)
הקהל הישראלי עודד את הנבחרת(צילום: אורן אהרוני)

הבנות בתרגיל עם הכדורים (צילום: אורן אהרוני)
הבנות בתרגיל עם הכדורים(צילום: אורן אהרוני)

 

את הנבחרת מובילה המאמנת הלאומית אירה ויגדורצ'יק, יחד עם בתה רחלי והמאמנת נועה קדום. המתעמלות שהשתתפו הן בר שפוצניקוב, אופיר דיין, קארין וקסמן, שי בן רובי, נטלי רייץ. ויאנה קרמרנקו.

 

הבנות עלו תחילה להתחרות בתרגיל הגמר עם הכדורים, בו ביצעו תרגיל נקי לצלילי השיר 'אם ננעלו', בביצוע עפרה חזה ז"ל. לאחר מכן הפך התרגיל לקצבי עם השיר "גומיגם" של סטטיק ובן אל. הישראליות קיבלו 26.950 נקודות וסיימו במקום הרביעי. יפן, בולגריה ורוסיה זכו במדליות.  

 

התעמלות אמנותית (צילום: אורן אהרוני)
הבנות ביצעו תרגל נקי(צילום: אורן אהרוני)

 

לאחר מכן עלתה הנבחרת לגמר השני שלה והאחרון לתחרות שמשלב אלות וחישוקים ודורגה במקום השישי עם 26.500 נקודות. השיר שנוגן ברקע היה "Uptown funk" של ברונו מרס ביחד עם קטע מקורי של המפיק המוזיקלי חן מצגר. רוסיה, יפן ואיטליה תפסו את שלושת המקומות הראשונים.


פורסם לראשונה 22/09/2019 13:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת ההתעמלות האמנותית
צילום: אורן אהרוני
מומלצים