שתף קטע נבחר

אשרם ספורטאית השנה של מרכז הפועל: "תחושה מדהימה"

המתעמלת האמנותית הגיעה לטקס החגיגי ואמרה: "זו פעם שלישית ברציפות, כל פעם מרגש מחדש". יובל פרייליך הוא ספורטאי השנה. אבוקסיס, שקיבל את תואר מאמן העונה: "התואר לא רק שלי, אלא של כל הקבוצה"

הקאנטרי בחולון לבש חג לכבוד ערב הוקרה לאלופי הפועל לעונת 2018/19. עשרות אנשי איגוד וספורטאים משלל ענפי הספורט המשויכים להפועל הגיעו במטרה לקבל גביעים וצלחות על הישגיהם בשנה האחרונה.

 

את המקום עיטרו דגלים אדומים עם הסמל הפועל, ומיד אחרי התכנסות שכללה, איך לא, כיבוד, כולם התכנסו באולם לחלוקת התארים.

 

לינוי אשרם (צילום: שאול גולן)
גם כאן היא זכתה. לינוי אשרם(צילום: שאול גולן)

 

בין כל הספורטאים אי אפשר היה לפספס את המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, שנחתה השבוע בישראל עם שש המדליות והוכתרה כספורטאית השנה. "התחושה היא מדהימה, זו פעם שלישית שלי ברציפות וכל פעם זה מרגש אותי מחדש", סיפרה אשרם והוסיפה שכעת היא עובדת על תרגילים חדשים והפנים הם לטוקיו.

 

יו"ר מרכז הפועל פרוספר בן חמו אמר: "אין דבר יותר יפה מהמסורת שאנחנו עושים כל שנה בשביל ההישגים והספורטיביות שאתם מראים לכל עם ישראל", וסיים במילות תודה לאנשי האגודה על פעילותם השנתית. מי שנבחר לספורטאי השנה אצל הגברים הוא יובל פרייליך.

 

הערב גם נתן ביטוי לקבוצות הכדורסל והכדורגל שנמצאות תחת האגודה ורשמו הישגים בשנה האחרונה, ביניהן מחזיקת גביע המדינה בני יהודה – מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס נבחר למאמן העונה ואמר: "זה כיף ומרגש לזכות במאמן העונה מכלל הענפים, זה תואר לא רק שלי אלא של כל הקבוצה שלי על העונה הטובה שהיא עשתה".

 

יוסי אבוקסיס ולינוי אשרם בטקס המצטיינים של מרכז הפועל (צילום: שאול גולן)
"כיף ומרגש לזכות במאמן העונה". אבוקסיס(צילום: שאול גולן)

 

מרבית הענפים עם הפנים קדימה למשחקים האולימפיים, אבל הערב הזה סיכם לרגע אחד את כל ההישגים והרגעים המרגשים עם תקווה אחת גדולה שהספורטאים ימשיכו להביא כבוד והישגים לאגודה גם בשנה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
לינוי אשרם
צילום: שאול גולן
מומלצים