שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    החיזוק הטוב ביותר של מכבי חיפה

    החזרה של סלליך מפציעה היא הבשורה הגדולה של מכבי חיפה, וראינו את זה בדרבי. בהפועל חיפה הגיעו זחוחים ושילמו על כך. גם אתם רוצים לכתוב? שלחו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    הפועל חיפה שידרה המון ביטחון לפני הדרבי, כשהמסר היה: אנחנו באים לנצח ולהמשיך עם המסורת של השנים האחרונות. המאמן חיים סילבס אפילו הצהיר שהקבוצה שלו לא נופלת ממכבי חיפה.

     

    דווקא בצד של מכבי חיפה הכינו את התירוצים למקרה של תוצאה מאכזבת, כאשר מרקו בלבול אמר שהיה להם יום פחות להתכונן למשחק. בתור אוהד מכבי חיפה, לא אהבתי את הגישה הזו ואפילו הייתי מודאג. קשה להבין איך מועדון כזה גדול מנמיך ציפיות לפני משחק כל כך חשוב?

     

    שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: ראובן כהן)
    סלליך חוגג עם החברים(צילום: ראובן כהן)

     

    אז מה היה לנו על הדשא. מכבי חיפה מחזיקה בכדור ללא תכלית, והפועל מתגננת עם כל שחקני השדה 40 מטר מהשער. מהרגע הראשון אפשר להבין את תוכנית המשחק של סילבס: מסתגרים בהגנה ומנסים לעקוץ במתפרצות. קצת סותר את הגישה של סילבס לפני המשחק, ששם את הפועל כשווה למכבי. דיבורים לחוד, מעשים לחוד.

     

    להפתעתי, בלבול החליט לעשות הפעם את החילוף בשלב מוקדם. בדרך כלל זה וילדסחוט, אך המאמן החליט ללכת על סלליך, שהביא למפנה ובישל שער שהוריד הרבה לחץ מהחברים שלו. איזה סיפור נפלא. אחרי פציעה קשה, סלליך חוזר לאט לאט למגרשים ומראה כמה הוא חשוב למכבי חיפה.

     

    מכבי חיפה הייתה רחוקה מלהרשים, אבל 11 דקות מלהיבות הספיקו כדי לפרק את הפועל עם שלושה שערים. נשאלת השאלה, למה הירוקים לא מסוגלים לשחק ככה בפרקים ארוכים יותר של המשחק. מצד שני, אופי לא חסר לשחקנים של בלבול, שנלחמים על כל כדור ובדרך כלל מגיעים אליו ראשונים.

     

    ההתקפה של מכבי חיפה היא בעלת פוטנציאל אדיר לעתיד. עדיין חסר חיבור ותיאום בין השחקנים, וכשזה יקרה יהיה אפשר לדבר על אליפות.

     

    לגבי הפועל חיפה, מציע להם בפעם הבאה להגיע צנועים יותר, גם אם היריבה העירונית לא הצליחה לנצח אותם שלוש שנים וחצי. אני מקווה שיואב כץ יצרף שחקנים בינואר כדי שהקבוצה תסיים בפלייאוף העליון, וכך נקבל עוד דרבים.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים