שתף קטע נבחר

סערת הפודיום: עוד רגע מביך באיגוד השייט

הזכייה - והנטישה: קטי ספיצ'קוב זכתה באליפות ישראל וראתה את מי שהייתה אחת מחברותיה עוזבת את טקס חלוקת הפרסים בהפגנתיות. דריהן: "ניסיון להשחיר את שמי", גורם באיגוד: "בשייט לא מנצחים דרך בכיינות"

 

פרשת הרומן בנבחרת הגלישה בין המאמן פייר לוקווה לגולשת קטי ספיצ'קוב, הובילה אתמול לעוד רגע שלילי ביחסים בין חברות הנבחרת.

 

אתמול הוכתרה ספיצ'קוב כאלופת ישראל אחרי שלושה ימי תחרות. על הפודיום עמדו איתה שתי חברותיה לנבחרת, מאיה מוריס ונוי דריהן, שאחרי חשיפת הרומן התלוננו, ביקשו לאפס את הנקודות במרוץ לאולימפיאדה ונענו בשלילה.

 

  (צילום מסך)
דריהן עוזבת את הפודיום(צילום מסך)

 

במהלך הטקס נשמעה מהקהל צעקה: "חיבוק". בתגובה החליטה דריהן לרדת מהפודיום בהפגנתיות, בעוד מוריס - שגם היא נמצאת במאבקים מול מי שהייתה בעבר חברתה הקרובה ביותר - העניקה לספיצ'קוב חיבוק קריר.

 

המהלך הלא־ספורטיבי של דריהן גרר לא מעט ביקורות: "בשייט מנצחים בים ולא דרך בכיינות, תלונות או שטויות, מי שטובה צריכה לנצח בים", אמרו גורמים באיגוד.

 

פייר לוקווה וקטי ספיצ'קוב (צילום: איגוד השייט)
ספיצ'קוב עם לוקווה(צילום: איגוד השייט)

 

הרומן גרם לסערה בספורט האולימפי לקראת המשחקים בקיץ, כולל פיטוריו המיידיים של המאמן הצרפתי. ספיצ'קוב נחשבת לשייטת האיכותית ביותר, ומובילה בפער ניכר את המרוץ בדרך לכרטיס לאולימפיאדה, כשרק זכייה של אחת הבנות האחרות במדליית זהב באליפות העולם הקרובה יכולה לשנות את התמונה.

 

יש לציין כי ספיצ'קוב עדיין מתאמנת עם לוקווה באופן פרטי ויתר הגולשות נותרו ללא מאמן, אחרי שלי קורזיץ החליטה לעזוב את אימון הנבחרת בשל ההתעסקות בספיצ'קוב ולא בעניין המקצועי.

 

דריהן ניסתה להסביר: "ירדתי מהפודיום על מנת לקחת את הגביע שלי, ותו לא. מצער אותי שגורמים באיגוד שוב מעבירים מידע שגוי לתקשורת כמו סרטון ערוך, בניסיון להשחיר את שמי, וזאת כחלק מניסיונות השתקה ודה־לגיטימציה של חתירתנו לצדק בפרשה אשר עליה הם צריכים לתת את הדין". גורמים באיגוד השייט היו המומים מטענות דריהן ואמרו: "שום סרטון לא ערוך. הגולשת במקום השלישי באליפות ישראל ברחה מהפודיום". לאחר בקשה מאיגוד השייט להעביר את הסרטון המלא, מתברר כי אין כל עריכה של הסרטון. יו"ר האיגוד גילי אמיר סירב להגיב.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
דריהן עוזבת את הפודיום
צילום מסך
מומלצים