שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    הנשק הסודי של ניו אורלינס

    טייסום היל הגיע לליגה כקוורטרבק, אבל מאז הסיינטס השתמשו בו כמעט בכל תפקיד אפשרי בתור ג'וקר, והוא תמיד מספק את הסחורה. גם אתם רוצים לכתוב? שלחו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    מכירים את זה שיש דליפה במדיח ומזמינים שיפוצניק, וכשהוא מגיע אז על הדרך נותנים לו לעבוד גם על מכונת הכביסה שמרעישה ועל המנורה במקרר שמהבהבת? מין "כלבויניק" שידו בכול. זה בדיוק טייסום היל.

     

    היל התחיל את דרכו כקוורטרבק באיידהו, הראה יכולות מצוינות, הן בזריקה והן בריצה עם הכדור, ומהר מאוד הוזכר כמועמד לגביע הייזמן (שחקן העונה במכללות). אבל אז טייסום סבל מארבע פציעות חמורות בחמש שנים, שגרמו לו לחשוב שאולי פוטבול זה לא הדרך שלו. כבוגר במסלול פיננסי היל כבר התקבל למספר מקומות עבודה בתאגידים גדולים, אבל אז הגיע הדראפט של 2017. הוא הרשים במבחנים, ולמרות שלא נבחר, הוחתם כשחקן חופשי על ידי גרין ביי. גם אז הסיכוי שלו להתקדם ב-NFL נחשב לקלוש, ואז צדה אותו עין הנץ של שון פייטון, מאמן ניו אורלינס.

     

    טייסום היל (צילום: רויטרס)
    טייסום היל חוגג טאצ'דאון(צילום: רויטרס)

     

    אחד המאמנים המחוננים והמוערכים בליגה שם על היל את ידיו מיד לאחר שראה אותו במשחקי טרום העונה. הייתה לו תוכנית מושלמת והתרומה של היל הייתה כל כך גדולה שהוא אפילו קיבל את כדור המשחק מהמאמן. עונה וחצי אחרי אותו משחק, והיל אינו הכוכב הגדול בליגה - אבל בהחלט השחקן המגוון ביותר שיש כיום בפוטבול.

     

    בשביל להעריך את היל באמת, צריך להבין שבפוטבול יש מיליון תפקידים, ולרוב כל שחקן משחק בעמדה משלו, מקסימום שתיים. אבל היל שיחק העונה בכל עמדה בהתקפת הסיינטס חוץ מבקו ההגנה! הוא מחליף את דרו בריז כשהאחרון צריך טיפה מנוחה, הוא יכול לשחק כתופס אמצע או תופס קו, הוא מצטיין כטייט אנד ואפילו יותר בתור רץ. קשה להאמין, אבל הוא אפילו בולם בעיטות עם ה"ספיישל טימס".

     

    וכך, היל עומד העונה על שישה טאצ'דאונים בתפיסה, עוד אחד בריצה ואפילו החזרת פאנט אחת, ולא סתם הפרשנים קוראים לו "אולר שווייצרי אנושי". הוא עושה הכל מהכל וברמה הטובה ביותר - הוא פיזי בטירוף, מהיר ובעל יד לא רעה בכלל, מוכן לבלום ולשחק בעמדות שבכלל לא קשורות לעברו בתור קוורטרבק, וזאת משום שהוא התפתח להיות הנשק המושלם של ניו אורלינס: חמקמק, מדויק ובעל המון מוטיבציה, הכלבויניק המושלם. אז בפעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה במדיח, פשוט תתקשרו לטייסום היל.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים