שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    איביץ' עושה את המינימום / תוכן גולשים

    אם הייתי הנהלת מכבי הייתי מחזיר את פאקו. לקחת אליפות בלבד עם סגל כזה מפוצץ בכישרון, כאשר שחקן כמו מיכה מחכה על הספסל לצד כוכבים רבים, זאת לא חוכמה גדולה

    מכבי חיפה לא יכולה להיאבק באמת על האליפות כאשר המגינים שלה הם מאבוקה וסאן מנחם. למכבי ת"א חוליית הגנה טובה בשתי רמות לפחות. אמאדור אחד הבלמים הטובים שנחתו פה אי פעם, המגינים מאוד איכותיים, בטח לעומת מאבוקה שנראה יותר כמו מתלמד לכדורגל. לא סתם מכבי ת"א ספגה העונה כמות נמוכה באופן היסטורי. מדובר בחוליית הגנה מרשימה.

     

    ועוד משהו על ההתנהגות של איביץ' בראיונות: בכל פעם שאני רואה אותו אחרי משחק אני לא יכול שלא להתעצבן. הוא לעולם לא מחייך, וגם לשאלה על התספורת של יונתן כהן ענה בעגמומיות: "אני לא מוכן להגיב על זה". כל המאמנים הגדולים בעולם בעלי חוש הומור. קלופ ומוריניו תמיד מצחקקים ומספרים בדיחה צינית פה ושם. איביץ' בחיים לא יגיע לרמות האלה כי הוא חד-גוני, רס"ר משמעת ולא יותר.

     

    ולדימיר איביץ' (צילום: אורן אהרוני)
    ולדימיר איביץ'(צילום: אורן אהרוני)

     

    הוא ציצמם את המסגרות בהן מכבי ת"א משחקת למינימום של אחת, ומקפיד לעוף מהגביע ומאירופה. אם הייתי הנהלת מכבי הייתי מחזיר את פאקו. לקחת אליפות בלבד עם סגל כזה מפוצץ בכישרון, כאשר שחקן כמו מיכה מחכה על הספסל לצד כוכבים רבים, זאת לא חוכמה גדולה. זה המינימום, ובזה הוא בינתיים עומד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: עוז מועלם
    ולדימיר איביץ'
    צילום: עוז מועלם
    מומלצים