שתף קטע נבחר

תלויה בעצמה: תיקו לישראל בפינלנד

כדוריד: ניבו לוי סחט 26:26 עם שער דרמטי וקאמבק מפיגור שמונה. ניצחון בשבת בבית על יוון יעלה את הכחולים לבנים לשלב הבא

נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) בתיקו דרמטי בפינלנד מול הנבחרת המקומית 26:26 (12:7), משער שוויון של ניבו לוי - שתי שניות לסיום ולאחר שנחלצה מפיגור של שמונה שערים במהלך המחצית הראשונה - במסגרת המחזור ה-5 במוקדמות אליפות העולם בכדוריד.

 

בשבת (18:00, היכל שלמה בת"א) ייערך המפגש האחרון והמכריע מול נבחרת יוון. ניצחון של נבחרת ישראל – והיא תעפיל לשלב הבא במוקדמות. מצב הבית כעת, לאחר שיוון ניצחה הערב את קפריסין 16:30 - יוון ראשונה עם 8 נקודות, ישראל שנייה עם 7, פינלנד שלישית עם 5, קפריסין אחרונה ללא נקודות.

 

שניר נציה (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
שניר נציה. תרם שער אחד(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
 

 

הבקיעו לנבחרת ישראל: ניבו לוי 5, ירמי סידי 5, עוז חממי ודניאל שקלים 4 כ"א, יואב למברוזו 3 כ"א, עמית סטלמן וטל הרשקוביץ 2 כ"א, שניר נציה 1. דן טפר – 16 עצירות מתוך 42 זריקות – 38 אחוז. מושיקו אלימלך 0 מ-1.

 

המאמן אולג בוטנקו סיכם: "נכנסנו רע מאוד למשחק. לא שיחקנו בסגנון שאנחנו רוצים, למרות שתירגלנו הגנה שרצינו, אבל לשמחתי החבר'ה לא הרימו ידיים, ולקראת סוף המחצית הרגשנו שאפשר לחזור. המחצית השנייה מבחינתי היא שאפו גדול לשחקנים, על הלחימה, האמונה, ואני יכול לומר שבכל רגע הרגשנו שאפשר לעשות את זה. נכון, החטאנו לא מעט זריקות, אבל הסיומת הזו היא תוצאה של מחויבות ואופי עד השנייה האחרונה, ועשינו תוצאה טובה מאוד במקום לא קל. אנחנו נעשה את ההתאוששות, לפני המסע שמצפה לנו חזרה לארץ. היום השקענו הרבה אנרגיות, אבל אנחנו יודעים מה מצפה לנו בשבת. היוונים מאוד דומים לנו מבחינת הלחימה, כך שזה הולך להיות משחק קשה מאוד. אני מקווה שהאופי וכמובן הדחיפה של הקהל יעזרו לנו לנצח. אנחנו חושבים כמובן רק על ניצחון".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
נבחרת ישראל
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
מומלצים