שתף קטע נבחר

סנוקר: מגווייר חזר מ-5:1 והדיח את רוברטסון

עוד הפתעה בטורניר המאסטרס: סטיבן מגווייר רשם קאמבק מזהיר בדרך ל-5:6 על האוסטרלי

אחרי שהיום הראשון של המאסטרס סיפק שתי הפתעות גדולות, הדרמה רק הלכה והתעצמה ביום השני של טורניר הסנוקר היוקרתי. סטיבן מגווייר חזר מפיגור 5:1 בדרך למהפך ענק וניצחון מפתיע 5:6 על ניל רוברטסון.

 

מגווייר שהעפיל לאחרונה לגמר אליפות בריטניה ממשיך בכך בכושר המצוין, אבל בפתיחת המשחק הוא נראה אבוד לגמרי. רוברטסון ברח ל-1:5 עם ברייקים של 76, 136 ו-71 והיה מרחק משחקון אחד מרבע הגמר. מגווייר התעורר ועם ברייק של 105 נקודות וחזרה מפיגור 56:0 במשחקון השמיני הוא צימק ל-5:3. מגווייר העניש את רוברטסון על טעות במשחקון התשיעי ועם ברייק של 81 נקודות במשחקון הבא השווה ל-5:5 ושלח את ההתמודדות למשחקון מכריע. במשחקון האחרון לשני השחקנים היו הזדמנויות והלחץ ניכר עליהם. בסופו של דבר ריצה של 62 נקודות של מגווייר שכללה הטבעה של כדור ירוק קשה, הכריעה את ההתמודדות.

 

סטיבן מגווייר (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
סטיבן מגווייר(צילום: GettyImages)

ניל רוברטסון (צילום: getty images)
יצא מאוכזב. ניל רוברטסון(צילום: getty images)
 

 

"זה היה ירוק קשה, אבל החלטתי לנסות להטביע. לא הייתה לי כוונה לשחק הגנה היום, אם הייתי מחמיץ הייתי הולך הביתה", סיפר מגווייר לאחר מכן, "אני לא אחד שמראה רגשות, אבל אפילו אני הנפתי אגרוף בסיום, זה רק מראה כמה הניצחון הזה חשוב עבורי. זה היה אחד מהקאמבקים הגדולים בקריירה שלי. רוברטסון היה השחקן הטוב יותר והיה צריך לנצח 1:6 או אפילו 0:6".

 

רוברטסון: "הייתי חלוד כי לא שיחקתי מזה תקופה. היו לי הזדמנויות אבל שיחקתי כמה מכות רעות". רוברטסון האוסטרלי הבטיח אגב לתרום 100 פאונד על כל סנצ'רי שיושג במהלך הטורניר ו-5,000 פאונד נוספים לטובת שיקום השריפות במדינתו. "הראש שלי בבית באוסטרליה וזה מכניס את הסנוקר לפרספקטיבה, אבל אני לא רוצה שזה יהיה תירוץ להפסד שלי", הוא אמר.

 

ההפתעות נמשכו גם בערב כשדייויד גילברט הביס בקלות מפתיעה 1:6 את מארק אלן. במצב היוצא דופן שנוצר, ארבעת השחקנים מהשמינייה הראשונה ששיחקו ביומיים הראשונים של הטורניר הודחו. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
ניל רוברטסון
צילום: getty images
מומלצים