שתף קטע נבחר

אם איבדתם את סגל, תאבדו את כולם / טור

ההודעה של בעלי מכבי נתניה צריכה להציב מראה מול פני האוהדים ולגרום להם להבין שמי שדחף אותו החוצה, דפק עוד מסמר בארון הקבורה של הכדורגל הישראלי

מהו החלום של כל אוהד כדורגל? להיות הבעלים של הקבוצה שלו. להיות זה ששולט עליה, מנהיג אותה ולוקח אותה לשיאים חדשים. להיות זה ששם את הלב שלו במקום הכי גבוה, להיות האיש מספר אחד של האהבה מספר אחת.

 

אייל סגל הודיע: "אני עוזב את מכבי נתניה"

 

וזה מה שקרה לאייל סגל. אולי לא מבחירה, אולי רק כדי להציל את המועדון מהתרסקות, אבל בשורה התחתונה זה קרה. אוהד אמיתי, שגדל על הקבוצה, הפך להיות הבעלים שלה. השלב הבא בסיפור גם הוא חלק מאותו סיפור אגדה – מקבוצה לא יציבה שכל הזמן עולה ויורדת ובעיקר מתרסקת כלכלית, הוא הפך אותה למועדון בריא, שמשלם בזמן, משדר יציבות, מביע אמון במאמנים לטוב ולרע וכל הזמן שואף קדימה.

 

הבעלים של מכבי נתניה אייל סגל (צילום: ראובן שוורץ)
סגל. החלום ושברו(צילום: ראובן שוורץ)

 

הוא משקיע במחלקת הנוער, עושה מבצעים לאוהדים ומשתף אותם כמה שיותר, מביא שחקנים שמזוהים עם המועדון ומנסה כל העת לחזק את הסמל הצהוב. והמאמצים נשאו פרי - פלייאוף עליון, כדורגל אטרקטיבי, יציעים די מלאים ואפילו נגיעה מתואר הגביע.

 

אבל כל זה לא מספיק. בפוסט הארוך שלו אומר סגל שנמאס לו. נמאס לו שברגע שקצת לא הולך, אז הכל מתחיל להתמוטט. נמאס לו שעל כל החלטה מקצועית או ניהולית יש מיד גל ביקורות. נמאס לו "ממחאת האוהדים". והאמת? הוא צודק לגמרי.

 

אוהדי מכבי נתניה (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי מכבי נתניה. הפסידו(צילום: ראובן שוורץ)

 

עם מוצר כל כך בינוני, שרק ממשיך לאבד כוח, ליגת העל זקוקה למכבי נתניה. ובעיקר לנתניה של אייל סגל. ליגת העל זקוקה לבעלים שהם אוהדים אמיתיים ולא רק כאלה שמחפשים מנוף פרסומי, עסקי או בעלי אינטרסים סמויים. היא זקוקה לאנשים שאוהבים כדורגל. היא זקוקה לאנשים טובים. היא זקוקה לאוהדים שאוהבים את הקבוצות שלהם בטוב וברע ולא רק מחפשים להוציא עצבים או להראות ש"כואב להם" ולכן הם מקללים ומוחים. תבינו, אם איבדתם את סגל, תאבדו את כולם.

 

היום זה הזמן של כל מי שדחף החוצה את סגל להסתכל במראה ולהבין שהם דפקו עוד מסמר אחד בארון הקבורה של הכדורגל הישראלי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים